Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Mit szólsz, miközben sikk a...

Mit szólsz, miközben sikk a MÁVot leszólni, a kismilliószor fejlettebb és gazdagabb Németországban ugyanilyen borzalmas és megbízhatatlan a vasúti szolgáltatás mint Magyarországon akkor most hogy van ez?

Figyelt kérdés

"Mindennapos késések, elhúzódó felújítások, veszteséges működés, elégedetlen utasok"


[link]



2023. okt. 15. 22:29
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
34%
Tipikus a szomszéd fűje mindig zöldje effekt. Könnyű úgy mondogatni, hogy bezzeg ott így meg úgy, mikor onnan sokkal kevesebb úgymond hétköznapi hír jut el hozzánk.
2023. okt. 15. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
59%

Úgy van ez, hogy a sok fotelközlekedésmérnöknek fogalma sincs mi is van valójában. Csak ülnek a gép előtt és pofáznak arról amit olvasnak abban az 1-2 online újságban amit olvasnak.

A német vasút már régóta gondvan van. Akit kicsit is érdekli a téma és tudja hol kell keresni az infókat az világosan látta, látja. De persze ez nem hír, erre nem kattint a magyar paraszt. Csak arra ha a mávot lehet szidni....

Amikor nem engedték be a németek a magyar kocsikból kiállított szerelvényt, akkor persze nem írták meg hogy a cseh meg a lengyel szerelvénseket kb 10x sűrűbben fordítja vissza a német a határról...

Na mindegy... ez van. Amig a félkegyelmű On.ó Gergely, meg a még nála is félekegyelműbb Kötekedő Tömeg féle "szak""értők" légből kapott félinformációinak kattintásvadászatra felhasználható részét közli csak az origo, index, telex, 24, atv, stb, addig nem is szabad mást várni. Telexnek már írtam többször is, konkrét, gyakorlatil példákkal alátámasztva, hogy miért baromság és hazugság amit írtak, de még arra sem voltak képesek hogy módosítsák a cikket. Fontosabb a kattintás az igazságnál.

2023. okt. 15. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
55%

És Németország helyzete szerinted mégis hogyan befolyásolja a MÁV-ot?


Ahogy #1 mondja, ez csak a "szomszéd fűje" hülyeség. Ha 200 forint van a zsebembe és nem tudok magamnak vacsorát venni, ez akkor sem fog változni, ha a szomszédomnak meg csak 100 forintja van. Lehet, hogy nekem jobb, mint neki, de attól még nem vagyok előrébb. Ha meg milliomos a szomszédom, akkor sem. Tök mindegy hogy máshol mi van, attól itt még nem lesz sem rosszabb, sem jobb a helyzet.

2023. okt. 16. 06:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
73%

Szerintem nem sok embert érdekel mi van a szomszédnál. Engem az érdekel, hogy hogy nincs felelőse annak, hogy a menetrendszerűség évről évre rohamosan csökken.


"Mindennapos késések, elhúzódó felújítások, veszteséges működés, elégedetlen utasok"

Ezt itt is el lehet mondani, csak nálunk még van pofájuk azt mondani hogy minden rendben van és ők nem tehetnek semmiről. Csúnya Öbb, csúnya utas, csúnya vasutas stb. Mindenki hibás csak a MÁV vezetők nem.

2023. okt. 16. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
76%

"Mit szólsz, miközben sikk a MÁVot leszólni, a kismilliószor fejlettebb és gazdagabb Németországban ugyanilyen borzalmas és megbízhatatlan a vasúti szolgáltatás mint Magyarországon akkor most hogy van ez?"

Azt, hogy ha hirtelen idevarázsolná egy tündér az "ugyanilyen borzalmas és megbízhatatlan" német vasutat a mostani állapotában, mindenki hatalmas fejlődésnek élné meg. Lehet, hogy a német vasút válságban van és évről évre csúszik lefelé, de olyan magasságokból indult, ami a mi szemünkkel szinte mennyországnak tűnik, míg a MÁV évtizedekkel ezelőtt sem volt több egy toldozott-foldozott félbalkáni reteknél, és onnan zuhan a teljes megsemmisülés felé.

2023. okt. 16. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
74%
Sokat vonatozgatok Németországban nyaranként, de túl sok mindent nem észleltem abból hogy annyira leépülőben lenne a szinvonal. Persze a 2022-es akciózás a 9 eurós jeggyel, meg az idei olcsósítás valóban megdobta az utasszámot, de azért ez még mindig nem India hogy a mozdonyok ütközője is foglalt legyen.
2023. okt. 16. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
54%
#6 Nyilván nem tudom milyen útvonalakon és mennyit jártál, de ezt így azért nem feltétlenül fogadnám el. Én kora nyáron kényszerültem itthon vonatra összesen 5-6 napot és az utasokat leszámítva (tudjuk jól kikre gondolok) maximálisan elégedett voltam. Modern klímás kocsik, tűpontos menetrend, 120km/h az út nagyrészén. Persze, mert fővonalról beszélünk (BpNy-Debrecen), annak is csak egy 20km-es szakasza és csak pár nap. Így nem nehéz csupa pozitív "élményt" összeszedni. Mind tudjuk jól, én is, hogy attól még egy szánalmas kalap szar a MÁV. Feltételezem nincs ez máshogy Németországban sem. Ki kell próbálni egy többedrangú vonalat télen heteken keresztül és rögtön más lesz a tapasztalat.
2023. okt. 16. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
72%

#7

Berlin-Frankfurt/amOder személyvonatai nem hinném hogy valami extra kiemelt kezelésben részesülnének, mégis tisztaság volt, klíma is normálisan be volt állítva és pontosan is jártak. Ruhr-vidéken szintén, az ICE-t (Berlin-Köln) meg nem is mondom mert az nyílván a DB zászlóshajója.

És most ősszel a Bp.-Balaton vonalon is vonatoztam és szinte minden rendben volt, kivéve hogy az 1. osztályon (fülkében) Sz.fehérvárnál valamiért kikapcsolt a klíma és utána már nem is jött vissza :)

2023. okt. 16. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
69%

Nem tudom és nem is érdekel milyen a Német vasút. Felőlem lehet ultra szar és az se érdekel ha űr technikával dolgozik.

Engem az érdekel, hogy az itthoni főrtelem. Nem tudom hol csúszik el a dolog, de botrány.


Rendszeresen jártam, Miskolc-Budapest. Még mindig járom, csak isten ments, hogy MÁV-val.


Nem kell kifejtsem, de már örültem ha csak 30 perc késés volt, mert azt elfogadhatónak tartottam.


Volt, hogy 2 órát késett, reklamáltam, kértem vissza a pénzem. Közölte, a pénztáros( aki egyértelműen semmiről nem tehet), hogy a 17.30 vonat helyett( ami így 19.30 körül ért be) váltsuk át a jegyem a 18.30 vonatra, mert így a későbbi vonat hamarabb ér be.

Megkérdeztem és ha az is késik? A válasz az imadkozzunk, hogy nem fog.


A MÁVnál imádkozni kell, hogy ne késsen a vonat. Állandóan botrány volt a menetidő, tényleg konkrétan szánalmas. Bármilyen piaci alapú szolgáltatás azonnal csődbe menne, ha ilyen szolgáltatást nyújtana. Nyilván, egy van az országban, nincs választás így elvan.


És ki a francot érdekel milyen Németországba? Én Miskolcról Pestre nem tudok eljutni, rajtam nem segít ha máshol jó vagy rossz.


Mára letöltöttem az Oszkárt. Milliószor pontosabban jutok el szinte ugyanazért a pénzért.


Az aki védi a MÁV szolgáltatásait az komolyan vak.

Olyanokról ne is beszéljünk, hogy 40 fokba az első osztályon nem volt klíma, a WC ajtó beragadt és hárman feszítettük blabla, ezek már mellékes dolgok.


És nem, nem MÁVnál dolgozó kisemberek tehetnek róla, nekik respect, hogy próbálják ezt a süllyedő hajót valahogy fenntartani, csupán egyszerűen lehetetlen.

2023. okt. 16. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
37%
A német vasút a világ legmondernebb vasútvonala. Persze, hogy veszteséges, mert ki kellett fizetniük a költségét. Az meg, hogy a német vasúttársaság nem túl pontos, nem új a nap alatt... De nem lerobbant szerelvényeket küldenek, nincsenek műszaki problémák miatti késések, nincs kalamajka a szolgáltatás körül, ezerszer színvonalasabban működnek, mint a MÁV. Ez a nem mindegy! Ha nem késő vonatot akarsz, akkor menj Japánba, ők híresek erről.
2023. okt. 21. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!