Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Meddig kell hogy kint legyen...

Meddig kell hogy kint legyen a kocsimon a T- betű?

Figyelt kérdés
2011. máj. 11. 21:02
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Nem kötelező kitenni.
2011. máj. 11. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Amíg nem teszel sikeres forgalmi vizsgát.
2011. máj. 11. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Már megvan a jogsim, de mivel napi rendszerességgel kell hogy vezessek nagyvárosba, ezért biztonságosabbnak éreztem ha kiteszem T (tanuló) jelzést. Hogy mégiscsak tudják a mögöttem haladók hogy kezdő vagyok.
2011. máj. 11. 21:11
 4/11 anonim ***** válasza:
Szerintem ezzel csak azt éred el, hogy a mögötted közlekedők tetemes százaléka reflexből rád előz és próbálja elkerülni az esetleges bénázásod. Felesleges kirakni azt a matricát, anélkül fogod igazán megtanulni a magyar utak farkastörvényeit.
2011. máj. 11. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Amíg úgy érzed hogy szükség van rá. Én sztem 1-2 évig fogom kint hagyni. Nem árt az, hogy lássák a többiek. Aki bunkó, egyébként is az lenne T nélkül is, aki viszont normális, az jobban figyel így rád.
2011. máj. 12. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Nincs megadva kötelező idő, addig hagyd fent, amíg úgy érzed, hogy nem vezetsz annyira rutinosan. Jól tetted, hogy kiraktad, talán jobban figyel akkor a többi vezető.
2011. máj. 17. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim válasza:

én nem raktam ki és nem is raknám ki, méghozzá azért, mert a kedves magyarság igen nagy része meglát egy tanulóvezetőt, vagy egy ilyen matricával ellátott autót és azt hiszi ő a király és elkezd szemétkedni a tanulóval, ha nem tudják hogy te tanuló vagy friss jogsis vagy, akkor kisebb az esélye hogy ilyen tahókat kifogsz, mert amúgy nincs a homlokodra írva, hogy te mikor szerezted meg a jogsid