Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Hogyan kehet Magyarországon...

Hogyan kehet Magyarországon 30-40 milliós autót szerezni? Csomót látok az utakon!

Figyelt kérdés

Én is ilyen drága 30 milliós BMWt szeretnék! Megkérdeztem az embereket honnan van ilyen sok embernek ilyen drága autója, mikor elvileg gazdasági válság van, meg több százezer ember sőt millió nyomorong, akkor ezeknek az embereknek honnan telt 30 milliós kocsira?


A haverom azt mondta, ezek mind csal, és bekapnának egy adóellenőrzést, akkor még a házukat is vinnék!

De nem hiszem el, elég feltünő, hogy 30 milliós BMWvel jársz! Akkor tuti valaki ellenőrizné őket!


Mások azt mondták, ez csak látszat! Ne dőljek be neki! Bérlik azt a kocsit, mondjuk 3 millióért pár évre!

Ilyen olcsó? 3 millióért kapok egy 30 millió ft értékű BMWt? Elég jó árnak tűnik!

De sajátként hogy kaphatok?

VAGY

Gürizhetnék 10 évig spórolgatva?

VAGY

Politikusnak kell hozzá lenni 2-3 milliós havi fizetéssel, hogy megtudjam venni?

Vagy a legnagyobb cégeknél, bankoknál kell fejesnek lenni?

VAGY

Megnyerem a lottót? De ennek kevés az esélye!


De ha nem vagyok bakigazgató, se politikus csemete, és nem nyerek a lottón, akkor mondjak le a 30 milliós BMWről?


Csak a gazdag milliós fizetésű embereknek vannak ilyen hatalmas 30-40 milliós Merci, BMW használatukban?

f17



2014. máj. 28. 06:09
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
A 30 milliósnak tűnő autók , jó ha csak 20-ba kerülnek újonnan. 6-7 évesen már megvehető 4-5 millióból.
2014. máj. 28. 06:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:

Lényegesen kevesebb 30-40M forintos autó fut ám az utakon, mint azt sokan hiszik...


Én is megkaptam már, hogy honnan a fenéből volt 20 millióm kocsira? Néztem, mint borjú az újkapura, hogy miről beszél az emberünk? Aztán kiderült, hogy a 10 éves - amúgy 1,5 millió forintot érő - autóról hitte azt, hogy valami 20 milliós csoda....

2014. máj. 28. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:

Most néztem meg egy BMWt alapár: 22 millió ft.

Jó akkor tévedtem.

Kérdés javítva?: Hogyan szerezzek 22 millió ftot?

2014. máj. 28. 09:13
 4/17 anonim ***** válasza:

Nem kell mindig konspirálni, megmondhatod a haverodnak is. Akik újonnan megveszik, azok közül elég kevés (mondjuk max 20% ) akinek nem legális úton lett meg rá a pénze.


Az üzleti életben, a bankszektorban elég jól lehet keresni. Felső vezetőként a havi fizetés minimum 7 jegyű.. Abból már jut erre is.

Vagy valaki ügyesen fektet be, céget alapít ami felfut és meg is van a zseton.

Nem kell róla lemondanod, csak tanulj és légy nyitott a világra. Te még fiatal vagy, előtted az élet és a lehetőség.

2014. máj. 28. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
42%

Látom nem értesz sem az autókhoz, sem az üzleti élethez.

Egyrészt a politikusok nem keresnek még havi egy milliót sem (kivéve ha van egy cégük ami jól megy). Vagy spórolsz, vagy olyan munkád lesz amivel jól lehet keresni.


Másrészt egy 3-as BMW 10 millió környékéről indul. Ráadásul használtan még olcsóbbak, nézz körül a hasznaltauto.hu-n mennyibe kerül egy 5-6 éves BMW. És a BMW-nél nem az alapárat kell nézni, mivel az hülye aki fapados BMW-t vesz, akinek erre futja az tesz bele pár extrát, erősebb motorral veszi és máris több millióval az alapár felett van.


És ha valaki egy új BMW-vel jár azt nem fogják azonnal adóvizsgálat alá vonni.

2014. máj. 28. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:

"Egyrészt a politikusok nem keresnek még havi egy milliót sem "

Azért államtitkári és miniszteri szinten már keresnek millió felett, de az tény, hogy ezek az összegek eltörpülnek a saját cégeikből származó osztalékkifizetésekhez képest.

Egy ügyvédi irodából már simán bejöhet évi 20-30 millió egy befektetési cégből meg még több ( lásd Gyurcsány Ferenc Altus Zrt-s 80 milla feletti osztalékát). Na ehhez képest, tényleg zsebpénz a képviselői tiszteletdíj.

2014. máj. 28. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:

Van kis belelátásom ezekbe a dolgokba. Egy jól működő, kisebb KKV esetében is már évi 100 millió körüli árbevételről beszélhetünk. Van sok megélhetési mikrovállalkozás, akik örülnek, ha elérik a 6 - 10 milliós határt, de ha stabilan megvan a rendszeres bevételük, akkor már ők is bele mernek vágni pár év után akár egy 8 milliós autóba (ennyiért van már új 3-as beemer, amiben benne vannak a szükséges dolgok), de legalábbis egy 6 milliósba (új Mazda 6 van ennyiért, ami szintén nem rossz választás), ami nem is olyan nagy összeg, ha új autóról van szó. A több 100 milliós KKV-kből is sok működik az országban. Akkor még nem is említettem eddig a közepes KKV-kat és a nagyobbakat, ahol már eléri a forgalom a milliárdos éves szintet. Főleg kereskedő cégeknek megyen jól, nagykereknek, boltláncoknak. Kereskedni szinte mindennel lehet, élelmiszerekkel, fogyó eszközökkel, kellékekkel, elektronikai cikkekkel, nyersanyagokkal, még bálsárral is (pl. trágyának). Szolgáltatásokból is meg lehet élni. A legnagyobbak a szolgáltatók. Szemétszállítás, energiaipar, stb., ezeknél már a középvezetők, de még a kisfőnökök is olyan jól keresnek, hogy be tudnak vállalni ilyen autókat.

Azért nem olyan szép ez, ahogy leírtam, sok vállalkozás becsődöl, mert elszámította magát a vezetés, vagy nem olyan kelendő a portékájuk, mint várták. Kell megfelelő tőke és ismeretanyag, sok kutatás és gyűjtőmunka, információ szerzés.

Ha elkezded számolgatni az autókat több 2-3 millió forintos vagy ennél alacsonyabb aktuális értékűt fogsz látni, mint 20 - 40 milliósat, csak ez ilyen pszichológiai dolog, hogy a feltűnőbb autókat veszi észre az ember leginkább, azokra figyel fel. A legtöbben egy elfogadható színvonalon élnek. Sajnos kb. 5-10 milliós lakásra se mindig telik nekik és 1.5 milliós autóra. Azok, akikről szó van, a gazdagok (mármint nálunk annak számítanak), valójában kevesen vannak. Ezért is mondják rájuk, hogy a felső tízezer, mert tízezres nagyságrendben beszélhetünk a "mennyiségükről".

A gazdagok között is vannak különbségek. Van, amelyik kicsengeti egyben az autó teljes árát, vagy amelyik csak lízngeli (főleg a cégek).

Nem feltétlenül irigylendőek. Ismerek nem egy olyan embert, akinek míg jól ment a cége, addig ilyen 20 - 30 milliós autóval járt, aztán jött a válság és csődbe ment. Már egy ideje megint mondogatják pénzügyi szakemberek, hogy egy újabb válság következik be hamarosan. Reméljük nem lesz, de ha igen, akkor az átlagember padlóra kerül, a gazdagok egy része egy szinttel lentebb.

Jól elkalandoztam. Ha jól akarsz keresni, vagy jól kell helyezkedni, jól fizető stabil állásba, vagy vállalkoznod kell és sikeressé is kell tenni azt a vállalkozást. Piackutatást kell végezni, tapogatózni kell, hogy mire, hol van kereslet és saját tőkéből, vagy kisebb hitelből belevágni.

2014. máj. 28. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim válasza:
Vagy éppen vállalkozása van. Anyám barátnője és a férje, építőiparban és mezőgazdaságban tevékenykednek. Hatalmas telek, meg minden. Évi többször külföldi nyaralás. De, dolgoznak érte, rendesen. De pl nincs saját autójuk. Céges lízing. Használja pár évig, fizet érte havi 1-2 százezret. És a legújabb 7es BMW-t vezetik.
2014. máj. 28. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
Egyszerű, tanulsz és dolgozol. Minden szakmával fel lehet találni magad, csak merni kell. ;)
2014. máj. 29. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
28%
90% lopja vagy örökli. A "tisztes vállalkozók" kezdeti dolgainál is mindig ott van valami nagy balhé, sikkasztás ,adócsalás, csempészés stb, amin nem bukik le, vagy ügyesen átjátsza egyik kft-t a másikba ezzel megúszva mindent.Csak előszeretettel nem beszélnek erről, mert azóta úgymond kifehéredtek. A nagy semmiből lyukas gatyával 0 háttérrel nem leszel havi milliókat bezsebelő vállalkozó, vagyis kb 10 % ha van ilyen,de lehet sokat mondtam.
2014. máj. 29. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!