Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Csak a Timocomra alapozva, be...

Csak a Timocomra alapozva, be lehet indítani egy furgonos fuvarozást?

Figyelt kérdés

2014. nov. 2. 07:49
 1/7 anonim ***** válasza:
Ha csak egy tico-ra futja akkor egy vállalkozást miből alapítasz?
2014. nov. 2. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Már van. Autó is. És fut is. De, a kérdés nem ez volt...
2014. nov. 2. 13:16
 3/7 anonim ***** válasza:

bázzze 1 es :D


Az a tapasztalat ,hogy csók és ismeretség nélkül senki nem fog téged megbízni csak olyan alja melóra amivel lexopod magad napi 50 cimmel ,és nem keresel semmit.

2014. nov. 2. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Amúgy mi bajod van??

Feltettem egy egyszerű kérdést, erre vártam választ, nem arra a viszontkérdésre, hogy miből alapítok céget.

2014. nov. 2. 13:43
 5/7 anonim válasza:

A kérdés azért annyira nem egyszerű, de nem is olyan, hogy lehordjanak itt téged :) Egyértelmű választ nem fog adni senki, hogy is adhatna.

Sok a kockázat, bele is bukhatsz, de ha ezt szeretnéd kipróbálni, akkor próba szerencse.

2014. nov. 3. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Szia!


Az egyesnek lövése nincs arról, hogy mi az a timocom.


A második és ötödik válaszadóknak (az én tapasztalataim szerint is) sajnos igaza van.

Én kisebb nagyobb megszakításokkal, a kilencvenes évek eleje óta sofőrködök.

2006 óta EU nemzetközi expresszben gurulok furgonnal.

Ezalatt az idő alatt voltam pár cégnél, azokból legalább három azért dőlt be, mert úgy gondolták, hogy ők saját "lábon" a timocommal meg tudják oldani, nem kell nekik speditőr aki leszedi a sápot.

Ezen gondolkodásmód eredményeképpen, volt rá eset, hogy egyiknél Portónál álltam egy hetet, a másiknál Barcelonánál, de ezek csak a legemlékezetesebbek, mert a 3-4 nap állások nem voltak ritkák.

A vége általában mindig ugyanaz volt, vagy kénytelenek voltak elvállalni olyan sz@rul fizető fuvart ami még az üzemanyagot sem fedezte, mert eredendően részrakónak tervezték nagykocsira.

Vagy a másik verzió, hogy gurulhattam üresen több száz kilométert egy normális fuvarért, egy logisztikailag jobb térségbe.

Pl Madrid - Barcelóna, vagy Porto - Cádiz, mindkettő kb 600 km.

Magyar viszonylatban nézve ez kb Kőszeg - Záhony távolság.

Aztán volt még a harmadik verzió a jól fizető, de rendszerint túlsúlyos fuvarok.

Amiket, ha szerencsénk volt akkor sikerült némi trükközéssel megcsinálni, ha nem akkor meg bünti, ami megint csak elvitte a hasznot.

Hosszasan tudnám sorolni az példákat, eseteket amiket megúszhattak volna, ha egy normális speditőrrel dolgoztak volna.

(Persze azt is nagy szerencse kell kifogni.)

Dolgoztam olyan spedivel akivel öröm volt a meló és nagyon ritkán fordult elő, hogy valami gubanc volt.

De sajnos volt dolgom olyan spedivel is, kinél az volt a ritka eset, hogy ne lett volna valami gond.

Egyszóval, ha nem akarsz belebukni, keress egy jó speditőrt.

Nagyon sokat számítanak a jól kiépített kapcsolatok.

2014. nov. 7. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 Nolfly válasza:
Hogy áll a biznisz cirka 10 év után?
jan. 24. 04:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!