Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Mi a lényege az átlagsebesség...

Mi a lényege az átlagsebesség mérésének?

Figyelt kérdés
Nem értem a lényegét annak, amit a rendőrség akar bevezetni az átlagsebességgel kapcsolatban.

2018. szept. 24. 22:13
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
73%

8.


Objektív felelősség alapján nem tud 131 - ért megbüntetni.

2018. szept. 25. 05:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:

Bevezetni jelenleg Magyarországon sok értelmét nem látom, mert több autópályán a belső sáv átlagsebesség talán 120 km/h. A konvojok miatt, másképpen fogalmazva, a kétsávos autópályák túlzsúfoltsága miatt. Talán egyedül az M6-oson lehet balesetveszély nélkül döngetni mindkét irányba.


A mérőkapukat nyilván minden feljáró után pár száz méterre lenne célszerű telepíteni, nem néztem meg térképen, ez mennyi kapu felállítását jelentené. Szóval, kérdéses szerintem ennek a mérési módszernek a bevezetése.

2018. szept. 25. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
0%

Igen, a Véda nem elég. Egy rakás plusz kapu kell, pl. minden felhajtó, lehajtóhoz. Anélkül nincs értelme. Amúgy rövid távon akkor is fel lehet gyorsítani. Elnyomom dafke 220 - ig, utána meg egerészek 80 - nal. Vagy 500 méterenként lesz kapu?


Ne legyünk álszentek. Aki akár csak 100 lóerőnél erősebb kocsit vesz, a használni is akarja az erejét. A pálya messze a legbiztonságosabb útfajta. Ha ott nem teheti, hol fogja? Ahol nincs átlagmérés, Simagöröngyös és Bivaly.asznád között a mellékúton.

2018. szept. 25. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
8-as nem írja, hogy csekkes megoldásra gondol. Pályán is előfordul kivezetés, bár ritka.
2018. szept. 25. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 Beviz Elek ***** válasza:
Most is megállíthatnának kisebb gyorshajtásért de nem foglalkoznak vele, újságolvasás közben automatikusan kimennek a 30-as csekkek. Miért lenne ez másképp ha átlagsebességet mérnének?
2018. szept. 25. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
Nagyon érdekes dolog, mert itt nem csak akkor rögzít a kamera, ha gyorshajtasz. Akkor is, ha nem. Innentől kezdve pontosan visszakövethető, hogy te mikor merre jártál az országban. Ez pedig rohadtul sérti az ember személyiségi jogait, és remélem, hogy soha nem jön nekik össze, hogy engedélyezzék ezt a dolgot.
2018. szept. 25. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:

16-os, és ki mondta, hogy az adatokat tárolni kell, ha egyszer nem történik szabálysértés? 1. kapu mér, tárolja a rendszámot, 2. kapu mér, rendszer összeveti az időt az első méréssel, és ha nincs szabálysértés, törli a rendszámot és a tárolt időadatokat az adatbàzisból. Máris nincsen adatvédelmi probléma.


Megjegyzem, ha netán mégis néhány napig tárolásra kerülnének az adatok, az nem lenne rossz bűnüldözési szempontból.

2018. szept. 25. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:

16-os, sok országban működik már ez régen, pl. Franciaországban. Ott pedig az alkotmány is kimondja, hogy senki magánéletét nem szabad háborgatni.


Van okos telefonod? A google tárolja a pizicióját, s vissza is tudod keresni, hol merre jártál. Tiltsuk be az okostelefonokat, okostévéket, okosórákat, okosmosóport (hátha az is árulkodik).

2018. szept. 25. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

#18-ra:


Franciaországban működnek az ellensúlyok, ott demokrácia van. Nálunk nagy eséllyel visszaélnek vele akár törvényesítve is. Ugye tudod, ma már elég, ha te egy bűnöző ismerőse vagy teljesen ártatlanul, ez ma már elég a lehallgatásodhoz, és hogy megfigyeljenek? Mondván, "kizárhassanak a gyanúsítottak közül".

2018. szept. 25. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
Ha ez bevezetik akkor ugyanúgy száguldozókat akarnak megbüntetni, ahogy most is. Magyarországon ugyanúgy lesz kalibrálva, mint a véda: tehát a jogszabályban meghatározott tolerancia, valamint a mérőműszer pontatlansága. Azt akarják vele kiküszöbölni, hogy valaki megy végig 190-nel aztán a véda előtt pedig lelassít 110-re. Ugyanakkor az átlagsebesség mérésnek alagutakban, völgyhidakon vagyis komplikáltabb helyeken van értelme, ahol általában 100-110-zel lehet menni, mivel ezeken a helyeken a gyorshajtás valódi veszélyeket hordoz. Ami pedig az én véleményem: majd ha sikerül elérni azt, hogy ne telefonozzanak vezetés közben, tartson mindenki jobbra (a középső sávból is), eltűnnek a "majd én megnevelem" sofőrök és elfogadjuk, hogy vannak tőlünk gyorsabbak, akkor lehet ilyenekkel foglalkozni...
2018. szept. 25. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!