Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » BKK mobiljegy vélemény?

BKK mobiljegy vélemény?

Figyelt kérdés
Milyen tapasztalatotok van? Megéri? Nem bonyolult használni? Miben jobb mint papír alapú társa? Ha esetleg valami történik a telefonommal (lemerül, nincsen mobielnet stb.) akkor mi a megoldás ?

2019. nov. 3. 14:12
 1/6 anonim ***** válasza:

Még nem használtam, de eszembe juttattad, hogy rá akartam keresni. A kérdéseidre a válasz:

[link]

Az, hogy kinek melyik lesz előnyösebb, az szerintem emberfüggő. Ha nincs net, és emiatt nem tudja vki bemutatni a bérletet, végülis jogos a büntetés, olyan mintha otthon felejtette volna. Hiszen ugyanaz a szituáció, vagy be tudja mutatni, vagy nem. Utólag bemutatható, ugyanúgy, mint a papír alapú. Nekem abból a szempontból lenne előnye, hogy itthon bármikor meg tudom venni, most jutott eszembe, hogy holnaptól nincs bérletem, így lehet, hogy már inkább online intézem majd.

2019. nov. 3. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Az appról szóló véleményeket nézve még várok pár hónapot a kipróbálással...
2019. nov. 3. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
73%

Én 2. hónapja használom a mobilos havibérletet.

Nekem nagyon tetszik, nem volt semmi gondom eddig.

Az előfordult, hogy az ellenőr nem tudta a vonalkódomat leolvasni, mert nem volt nála olvasó, de nem volt semmi gond ebből. Nagy általánosságban úgy vettem észre, hogy még az ellenőrök is csak ismerkednek ezzel a mobilbérlet dologgal.

az alkalmazással sem volt gondom, nekem rendesen elindul, fut, sosem volt vele még probléma.

A telefonomnak jó az akkuja, és nagy kapacitású, de a biztonság kedvéért mindig van nálam jegy, hogy ha esetleg mégis lemerülne, tudjak lyukasztani.

2019. nov. 3. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Én éves bérletes vagyok, garantáltan nem akarok szarakodni a QR kód leolvasásával, főleg nem a metróállomásokon. Nekem sokkal egyszerűbb az átlátszó zsebbel ellátott bérlettokot előkapni a zsebemből. Azt pedig évente egyszer kibírom, hogy útba kell ejtenem lehetőleg csúcsidőn kívül egy majdnem üres ügyfélközpontot, új bérlet váltása céljából. Ezzel együtt alkalmi utasoknak kimondottan jobb megoldás, ha nem kell jegyvaltasi pontot keresniük, szóval előrelépésként élem meg, de sokkal vonzóbb lenne bérletesként. ha nem QR kóddal kellene szerencsétlenkedni, hanem érintésmentes technológiával történne az érvényesség ellenőrzése.
2019. nov. 3. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
"Ezzel együtt alkalmi utasoknak kimondottan jobb megoldás" - Az lenne, ha nem a 24 órás lenne a legrövidebb érvényességű jegy, hanem mondjuk lennének félórás, órás, 1,5 órás jegyek, a napijegyekből, bérletekből pedig adhatna kedvezményt, mint a MÁV.
2019. nov. 5. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Én kipróbáltam, de valószínűleg nem fogom folytatni. Sokat járok első ajtós busszal, és így ez egy igazi macera és időhúzás. Emellett sokat járok a MÁV-START-tal is, eleinte ott tisztázatlan volt, hogy lehet egyáltalán ezt bemutatni, most meg érthetetlen módon nem ellenőrzik a bérletet, hanem a érvényesítést kell csinálni, mint egy első ajtós buszon vagy a metróban. Azt meg már ki sem merem próbálni, hogy egy Volán járatra szálljak fel ilyennel. Szóval nagyon jó az ötlet, csak szarul lett megvalósítva.
2019. nov. 6. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!