Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor tervezik a Déli Pu. és...

Mikor tervezik a Déli Pu. és Kelenföld közötti alagutat mélyíteni, hogy elférjenek benne az emeletes vonatok?

Figyelt kérdés
Vagy már megcsinálták?

okt. 11. 20:06
1 2
 1/11 John_McClane ***** válasza:
52%
Nem láttad a híreket? Most épp 700 millióért terveznek gyorsvasutat Erdélybe.. Az fontosabb :D
okt. 11. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
64%

elférnek benne a KISS-ek. Maga a szerelvény át tud menni, bőven elfér, csak biztonsági problémák vannak.

de inkább nem magyarázom tovább, mert ígyis-úgyis le leszek pontozva.... :DDDDD



az alagút rekontrukciója pedig nem annyira egyszerű kérdés!

gyakorlatilag a délit le kellene zárni és minden vonatot máshova terelni, illetve a tárolóvágányokon álló szerelvényeket máshol tárolni.

erre nem nagyon van hely máshol. Mert ugye a jóképesságűek Kelenföldet elszúrták. nincs elég hely ott.

okt. 11. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Tudom, hogy maga a szerelvény fizikailag átfér alatta, de ettől még mélyíteni kell a síneket, hogy a vonat teteje és a felsővezeték között meglegyen a védőtávolság.
okt. 11. 20:22
 4/11 anonim ***** válasza:
0%
SZerintem be fogják zárni a Délit, csak kelenföld marad
okt. 11. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Vágányzári infokat nézd meg MÁV oldfalán, ha ott benn van, akkor már megvan az időpont, ha nincs akkor mmég maguk sem tudják mikor.
okt. 11. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
0%

A Déli területe már rég le van osztva a nagyok között.

Egy jó alagútépítést mondjuk még el lehet sütni, abból is jön pénz.

okt. 12. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
86%

Jelenleg a Déli összekötő vasúti híd harmadik vágányának építése zajlik, ha az (és a Ferencváros-Kelenföld harmadik vágánya is) elkészül, akkor lesz kapacitás elvezetni a forgalmat Kőbánya-Kispestre (vagy azon túlra), a Keletibe, esetleg a Körvasútra.


Illetve két megjegyzés:

1. Nagyon jól hangzik, hogy a balatoni vonatok egy része is Kissekből lenne kiállítva, de nem biztos, hogy erre szükség van.

2. Ha komolyan gondolják a Kelenföld-Déli-Nyugati alagutat (ami hol előtérbe kerül, hol nem), akkor ez egy felesleges beruházás. Persze ha 2050 körül kezdenék meg megépíteni ezt az alagutat, akkor 20-25 évre lehet értelme, meg addig korántsem biztos, hogy csak a jelenleg megrendelt 40 emeletes vonat lesz a MÁV állományában.

okt. 12. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
#7 és ez a 3. vágány mélyebben lesz?
okt. 12. 15:18
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
A 3.vágány nem érinti az alagutat Kelenföldtől nem a Délibe megy, hanem át Pestre.
okt. 12. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Jól írja a 7-es válaszoló, ha megépülne a Nyugati-Kelenföld alagút, akkor ez felesleges beruházás lenne. Illetve abban is igaza van, hogy nem feltétlenül kell a Kiss a balatoni vonatokra. Ha meg annyira akarják, hogy járjanak arra, igazán indulhat néhány balatoni vonat Kelenföldről is, vagy a Keletiből, nem szentírás, hogy csak a Déli pu. lehet a végállomásuk.
okt. 17. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!