Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nincs a felnőtteknek...

Miért nincs a felnőtteknek szóló bérlet/jegy a BKV és a MÁV-nál felére csökkentve a covid helyzet miatt?

Figyelt kérdés
Majdnem 10ezer Ft a BKV bérlet és cserébe kapsz egy pocsék, színvonaltalan, undorító szolgáltatást.
2020. nov. 1. 14:22
 1/9 anonim válasza:
89%
Egyetértek, hogy a magyar tömegközlekedés nem az igényességéről híres, de miért kéne csökkenteni az árát? A vírusnak semmi köze ehhez.
2020. nov. 1. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Mert irreálisan drága?
2020. nov. 1. 14:27
 3/9 anonim válasza:
100%
mi köze ennek a vírushoz? :D ennyi erővel minden legyen olcsóbb, mert vírus van...
2020. nov. 1. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Akkor ne vedd igénybe :D
2020. nov. 1. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
57%
A vírus előtt se volt egy minőségi szolgáltatás. :D
2020. nov. 1. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
89%

Egyáltalán nem drága.

Mi köze van a hisztidnek a covid-hoz?

2020. nov. 1. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
71%

"cserébe kapsz egy pocsék, színvonaltalan, undorító szolgáltatást"


Akkor minek használod?

2020. nov. 1. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem nem olyan rossz,bár ez attól is függ hogy hol és mit használsz.Azért 10000 forint nem olyan sok ha úgy nézed hogy napi minimum kétszer de inkább többször eljuthatsz a város akármelyik pontjára úgy hogy a legroszabb esetben vársz 10 percet de átlag max 5-,öt.Az hogy milyen emberek utaznak arról nem ők tehetnek.

A vírusnak meg semmi köze ehhez.

2020. nov. 1. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

1. A vírus nem csökkentette a szolgáltatók költségeit, viszont a kevesebb utas miatt csökkentek a bevételeik, amit az állam nem pótolt ki, az önkormányzatoktól pedig elvont a kormány, így a helyi közlekedésben sem volna fedezete egy díjcsökkentésnek.

2. Igen, sokaknak szintén csökkent a fizetése, bevétele, de ezt nyilván nem a közlekedési szektoron keresztüli, igencsak nehezen célozható és mérhető indirekt támogatással kellene kezelni.

3. Ugyan mindig volna hová fejlődni és nagyok a területi különbségek is, de általánosságban jó területi lefedettsége és járatsűrűsége van a hazai tömegközlekedésnek, a menetrendszerűség is a kezelhető szinten van 1-2 elővárosi vasútvonal kivételével, a járművek tisztasága is sokat javult az elmúlt években, ahogyan az utastájékoztatás is kimondottan korszerű, mínusz Volánbusz. Miről beszélünk tehát?

2020. nov. 2. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!