Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha a kormánynak annyira...

Ha a kormánynak annyira fontos a vasúti közlekedés, hogy több ezer milliárdot költenek rá, akkor az elmúlt években miért voltak nagy többségben az autópálya és gyorsforgalmi út építések a vasúti pályák, járművek korszerűsítésével szemben?

Figyelt kérdés

2021. febr. 26. 20:07
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
36%

Mert vasútépítépítő cége még nincs a kiscsaládnak.


Az EU-nak fontos ez amúgy is, onnan dől a lé.

2021. febr. 26. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
100%

Az autópályapolitika mindig is húzóerő volt a kormánynak.


Elég csak a régi szép időkre gondolni, mikor azzal kampányolt mindkét oldal, hogy 10-20 km autópályákat építettek...


Mellette autópályaépítő cég van, abba annyi pénzt öntenek amennyit nem szégyellnek.


Viszont a vasúttal lehet EU támogatásokat szakítani, meg ott vannak a Kínai spanok is mostanában akiknek szintén jól jön a tranzit.

2021. febr. 26. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
88%
A mutyi mellett az autópálya tud könnyebben bekötni régiókat a vérkeringésbe. Manapság már nagyon nehéz olyan ipari parkokat, gyártelepeket kialakítani, amik igazán nagy, koncentrált vasúti áruszállítási igénnyel rendelkeznek. Ezért fontos az autópálya. Persze a vasút a távolsági szállításban sokkal hangsúlyosabb kellene legyen. De az megint más téma
2021. febr. 26. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 Vortrex ***** válasza:
56%
A pécsi vonalat most újították fel, nem is kis beruházásból. Ez is csak azon múlik, hogy ki mit lát a környezetében. Szerintem költenek mindenre is, csak nem mindig találkozik vele az ember
2021. febr. 26. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
91%

Előrebocsátom nem vagyok elkötelezettje egyik oldanak sem!

De azt azért lássuk be, hogy komoly fejlesztések zajlottak az elmúlt 10-15 évben mind a vasúton, mind a közúton!

Sok autópálya, autóút, gyorforgalmi, út épület meg, újult meg és sok vasútvonal lett felújítva!

Az más kérdés, hogy van ahol a 30-40 évvel ezelőtti állapotot állították vissza :D

De legalább csinálnak valamit!

Persze dok projekt az előző kormány(ok) idején kezdőtödd, ezt is tudjuk!

De legalább fejlesztünk, gyarapodunk!


Az már a szánalom kategória, hogy minden valamirevaló eu ország fényévekkel jár előttünk....

2021. febr. 26. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
73%

Tegyük hozzá, most politikától függetlenül azért a vasút egy része is fejlődik.


Csak az én mozgás körzetemben:


Hatvani vonal nem rossz, Esztergomi vonal is rendben van, Tatabánya felé is korrekt a közlekedés. Rákóczi híd mellett most bővítik a pályát. Balattonnál ahol jártam rendbe rakott állomások voltak.


Kisvasutak is felújítás alatt vannak akár Börzsönyben akár Budapesten a Gyermekvasút.

2021. febr. 26. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
91%

Csak az a gond, hogy minden fejlesztés EU-tól jön, próbálnak minket felzárkóztatni.


Egy idő után le fognak állni a pénzcsapok, az enyészetté válik az ország. Nem is próbálnak fenntarthatóságra törekedni.


Milliárdok állami websiteokra, ahol még https-re sem futja. Vakcinaregisztráció, visszaigazoló email nélkül, én már csak sírok.

2021. febr. 26. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
84%
Jelenleg stagnál a vasúti közlekedés, oké hogy személyforgalom úgy ahogy és ott ahol van, de közel sem akora mint mondjuk 20-30 évvel ezelőtt. A teherforgalmat is átveszik részben a kamionok. Ráadásul viszonylag egész jól lefedett az ország vasúthálózata, nincs nagy szükség jelentős bővítésre vagy új vonalakra. A fontosabb vonalakat fejlesztik, amik meg nem olyan szükségesek használják amíg lehet és hagyják szép lassan szétrohadni őket.
2021. febr. 26. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
83%

Fenntarthatóságra ott van nekünk a Magyar Közút Gittegylet Nonprofit Zrt.


EU nyomásra milliárdos weboldal, amire excel táblázatokat töltögetnek fel, hány miliméteresek a kátyúk.

Olvassátok el a legutolsó és egyetlen 2015-ös ÁSZ jelentést, mennyire átlátható a gazdálkodásuk.


Az adóinkból szánalmas bürokráciára futja, semmi másra....


Bocs, befejeztem.

2021. febr. 26. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
65%

Állami TV, iszonyat pénzek... seggnyalás és szerecsenmosdatás az egész. Ki nézi ezt?


Témához: Felcsúti kisvasút hogyan fogja fenntartani önmagát?


Másik oldal ugyanez csinálta amúgy, szóval tökmindegy nekünk.

2021. febr. 26. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!