Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV mennyire nyújt európai...

A MÁV mennyire nyújt európai mércével elfogadható szolgáltatást azzal, hogy a Nyíregyháza - Balaton (Zánka-Erzsébettábor) közvetlen vonatait 50 éveshez közelítő vagonokból állítja ki?

Figyelt kérdés
Egy 6 és fél órás út, (ami késéssel simán kijön 7-re) európai mércével mennyire nevezhető komfortosnak 40 fokban folyamatos zajban és bitang huzatban ülve? Mennyire nevezhetőek korszerűnek a régi 50 éves postakocsikból szimplán átnevezett kerékpárszállító vagonok amikre egyedül esélytelen fel- vagy lekászálódni?

2021. aug. 1. 03:03
 1/10 anonim ***** válasza:
86%
És mégis mi a kérdésed ? Mert én itt csak panaszkodást olvasok, még ha megalapozottat is.
2021. aug. 1. 05:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
A kérdés az, hogy menyire efogadható ez a szolgáltatási színvonal európában. Biztos van ahol jobb és biztos van ahol rosszabb, de a MÁV hol helyezhető el úgy nagyjából ezzel a színvonalal? Én úgy látom, hogy valahol a keleti tömbön belül is a kelet balkáni országok szintjét hozza, tehát a román, bulgár, szerb esetleg a horvát vasutak színvonalán vagyunk, de a cseh, lengyel vasutak már rég lehagytak minket, ausztriában pedig ilyen távolsági vonatokat biztos nem inditanak légkondicionálás nélkül.A MÁV-os kívűlről nyithatatlan tolóajtós expostakocsi kerékpárszállító vagonok pedig egyszerűen értelmezhetetlenek számomra egy európában múködő vasúttársaságtól 2021-ben.
2021. aug. 1. 05:34
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
Ez teljesen szubjektív. Szerintem egyébként a kelet csúcsa, nyugat legalja, de ezt így nem nagyon lehet belőni. Főleg nem egy vonat alapján.
2021. aug. 1. 05:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
83%

Azt hogy mennyi idős egy jármű vegyük ki az egyenletből. Megfelelő karbantartás mellett 50 éves vasúti jármű teljesen ok.

Az új IC kocsikat is kb 50 éves főkereteken építik újra.

Az már más kérdés, hogy ez a vonat állatkínzás! Én fél órát nem bírok már ki ezekben a kocsikban, pedig régebben nagy vonatozós voltam. Ma 41 évesen már ezeket a mostani melegeket nem tudom, és nem is akarom elviselni! Legalább a szezonra összeszedhetnének annyi kocsit amiből egy értelmes szerelvényt össze lehessen állítani. Nem értem miért kínlódnak a 3g-s kocsikkal ha közben meg tömegével állnak a javításra váró kocsik!


A kerékpárszállításról ne is beszélljünk!

Az a dolgozó akinek a dolga lenne a segítség a vonat másik felében taníázik direkt, hogy még életlenül se kelljen megemelnie valamit. Minden utamon bejelentem, de semmi sem történik. Pedig a vasúti múltam miatt még azt is tudom, hogy pontosan hova kell írni ...

2021. aug. 1. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
72%

Erzsébet táborba ingyen jól van az.

Úgyis lelakják a magasfajta elégedetlen öntudatos kedves utasok

2021. aug. 1. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
75%

Nézőpont kérdése.

Ha a legjobb európai lehetőségeket nézem,akkor igen szerény szolgáltatás,de meglehetősen olcsó még a teljes ár megfizetése mellett is az európai árakat figyelembe véve.

Ha figyelembe vesszük,hogy az utasok milyen menetjegyet váltanak az összes vásárlást tekintve,akkor még azon is csodálkozom,hogy egyáltalán járatják.

2021. aug. 1. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

4-es engem se az érdekel mi, hány éves, de ami már korszerútlen és egyébként se erre lett kitalálva azt vagy át kellene alakítani úgy, hogy használható legyen vagy cserélni kellene. Ezeknél a postakocsiknál is megcsinálhatták volna már legalább azt, hogy kivülről egy személy segítség nélkül is fel tudjon rájuk szálni kerékpárostul. Amikor én utaztam volt segítség, de csak Debrecen-Balatonfüred között oda és vissza is, így egy nyíregyházi aki ráadásul Balatonfüreden túl utazik már magára van utalva. Ja és természetesen a kalauz még véletlenül se segített inkább szépen kivárta míg fel meg lekínlódjuk a bringákat.

5-ös, nem az Erzsébet táborba mentem vele, de idén már csak addig közlekedik, no meg teljesárúval utaztam, kerékpárszállítással. Nem tudom hogy lehetne még ezeket a vagonokat jobban lelakni, de te biztos képes lennél rá.

2021. aug. 1. 11:26
 8/10 anonim ***** válasza:
86%

Mutass pár képet ezekről a kocsikról.

Ugyanis el nem tudom képzelni, milyen postavagonok közlekednek manapság. Esélyük sem volt átalakítani őket, mert selejtezve lettek. Ha a posta Bhv-ra gondoltál, akkor nem tudod, hogy annak köze nincs a postavagonokhoz, csupán az oldalukon lévő piros csíkról kapták a nevüket, mert abban emlékeztetnek a postavagonokra.

A posta Bhv-k újjáépített Bhv kocsik. Tehát a kiindulási pont lehet, hogy 50 éves, de gyakorlatilag nincs benne az eredetivel azonos komponens, hasonlóan a "felújított" orosz metrókocsikhoz.

2021. aug. 1. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

8-as, ime: [link]

én ennyire nem vagyok vasút szakértő, igazából fogalmam nincs, hogy a kerékpár szállító kocsik honnanm miből lettek kialakítva, az is lehet, hogy eleve annak készűltek, bár ezt mondjuk erősen kétlem, mert szerintem alapvető elvárás kellene, hogy legyen egy kerékpárszállító vagonnál, hogy a lúzer bringás egymaga is fel tudja tenni rá a bringát, ehhez mondjuk szintén alapvető lenne, hogy az ajtaja kivülről is nyitható legyen és mondjuk valahogy úgy legyen kialakítva, hogy a bringával fel is lehessen rá szállni. Egyedül az IC-ken van olyan kerékpárszállító amire emberi módon fel lehet szállni bringával, mert gombnyomásra nyílik az ajtatja és fel is lehet bringával együtt szállni rá. A gyorsvonatokon meg általában a kivülről nyithatatlan tolóajtós kocsik járnak, ezzel találkozok a baatoni járatokon is.

2021. aug. 1. 21:12
 10/10 anonim ***** válasza:
Csíkos bhv... a kérdező arról ír. Nem nem elfogadható a 21.sz-ban. Ezek a kocsik elővárosi ingára lettek kitalálva max 1 óra utazáshoz. Klima nincs, szigetelése harmatos, a tűző napon úgy meg tud melegedni a kocsi hogy bent 60fok van. Egyébként az alváz bhv alap, arra tettek egy új felépítményt. De klima nincs, fűtése harmatos. Műszakilag meg a fekrendszere is elavult nem távolsági 120km/h hoz van kitalalva. A megfékezettsege ép hogy belefér.. nem véletlen mert az eredeti bhv kocsik 100asok voltak nem 120.. csak a fékkel nem csináltak semmit. A magyar vasutnak egy baja van a rendszer ami szerint működik utasítás, bizber szerintem Európában az egyik legbiztonsagosabb. Egy német vagy osztrák vasút többször csinál halálos kimenetelű utközeseket mint egy magyar. És itthon azért elég jelentős a vonatforgalom. A csehekrol ne beszéljünk ott valami el van rontva mostanában. A magyar vasúttal egy baj van: évtizedek óta forrashiany van, ami van pénz annak a a fele haveroknak megy, tularazott projektek keretében. Valamint nincs a MÁV csoportnak egységes terve soha az elkövetkezendo pl 10-20evre. Csak tároljuk a szemetet. Egy 50 éves mozdony fenntartása 3x többe kerul mint egy fiatalé. Tehát az infrastruktúra, és a járművek kritikán aluliak. Ezen felül kóros kocsihiány van.
2021. aug. 11. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!