Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » 100as vonalon a teltházas...

100as vonalon a teltházas szimpla flirttel előre megyünk, nem hátra?:D

Figyelt kérdés

Általában a Szolnokról induló 17:50 és 18:50-es cívis interrégió 7-9 kocsis fecske szokott lenni, ami kell is mert nagyon sokan vannak.

Kérdezem én, mióta számít csúcsidőben egy 200 fős flirt újításnak, míg holt időben 50 fővel megrakott kiss jár?:)))

Nektek mi a véleményetek erről a helyzetről, szerintetek hogy lehetne javítani?


Hallottam olyat, hogy Püspökladány és Debrecen között 160-as lesz a pálya, lehet hogy emiatt van ez a "nagy" újítás? Habár vicces lenne ha az ic lassabb lenne, mivel ezek a régi mozdonyok nem képesek elérni a 160-as tempót.



nov. 19. 16:38
 1/6 anonim ***** válasza:
30%

A menetrendszerűség sokat javult a Flirtek/Kissek bevetésével, de a kapacitás valóban szűkös egy szimpla Flirt esetében - korábban a sebesvonatok alsó hangon 4-5 kocsisak voltak, a 200 ülőhely ugye 2,5 kocsinak felel meg. Ezen nyilvánvalóan javítani kellene, talán a most kiírt tender is ezt a célt szolgálná (aztán majd meglátjuk, mi lesz belőle, visszavonják-e ismét).

A Kisseket csak akkor lehet a Cívis IR-re küldeni, ha máshol épp nincs rá szükség, ez persze egybeesik azzal az időszakkal, amikor a Cívis IR-t sem használják túl sokan.


Az IC-kre talán lenne elegendő 160-as vagy 200-as kocsi, a mozdonyok szerelvényfordulóját is meg lehet oldani, de mint látható, a lízing is egy működő dolog lehet - akár egész szerelvényé, amiről korábban is volt szó.

nov. 19. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Az van hogy ha kiesik egy jármű, vagy szerelvény valami hiba miatt - elég ha csak összehányta valaki, nem kell komolyabb eseménynek lenni - már mindjárt hiány van, mert nincs másik amit be lehetne állítani a helyére. De olyan is előfordul hogy lenne, csak nincs aki odavigye ahol kell... nincs elég ember.

Azt kellene megoldani hogy legyen elég személyzet és elég jármű amiből lehet képezni egy olyan tartalékot amit fel lehet használni ilyen esetekben.

nov. 19. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
A MÁV-nál kritikus kocsihiány van. Ez nem azt jelenti, hogy nincs a tulajdonukban elég szerelvény, hanem hogy ha a legkisebb javítás is szükséges ahhoz, hogy egy kocsi forgalomba állhasson, akkor nem fog tudni forgalomba állni, mert a szintén kritikus munkaerőhiány miatt már tűzoltásra sincs elég kapacitás, nemhogy karbantartásra.
nov. 20. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
16%
3. ne keverd. A MÁV-nál nincs kocsihiány. A MÁV-Startnál van.
nov. 20. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Nyugi, ugyanez a helyzet a gödöllői kirohanóson is. Eldugul a budi = napokig feleakkora vonat jön a csúcsidőben, mint a tervezett , ergo Rákoslcsabától befelé garantált az utaslemaradás , levegőt meg majd veszel a Keletiben.
nov. 20. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
0%
Tudod kin múlik ennek a problémának a megoldása? Az UTASOKON! Aki távolsági utas (Debrecen-Bp), annak nem ez a vonat van kitalálva, menjen szépen az IC-vel. Akkor máris jobban elférnek majd az IR-en az IR megállói között utazók.
nov. 20. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!