Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Lehet panaszt tenni ha menetre...

Lehet panaszt tenni ha menetrendváltozás miatt állandoan késnek a járatok es nem is kicsit, vagy el se olvasnák?

Figyelt kérdés

Úgy változtatták a járatokat hogy reggelente és 16 körül ritkították a járatokat, mikor így is a legnagyobb nyomorgás volt a buszokon mert rengetegen vannak ilyenkor.

És eddig mindig késnek is. Reggel nem érek be meloba a korábbi járattal se idöben a késése miatt es du a gyerekemért se érek oda mert melo utan nincs busz csak 20 perc mulva. És akkor is alig birok felszállni mert dugig van!


Most ugy neztem a sofőrre felszálláskor mintha meg tudnám ölni a késés miatt.


Vagy hiába tennék panaszt ugy is félresöprik mert ők a hatalom én meg a kisember?



#néma sikoly
2023. nov. 24. 07:11
 1/9 anonim válasza:
24%
Kisember
2023. nov. 24. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
83%

Ez NEM hatalom meg kisember kérdése, hanem nekik a felmérésekböl az jön le, hogy ilyen menetrend mellett van optimálisan kihasználva a jármü, fele utasszámmal ráfizetéses az üzemeltetés.

A késések más téma, azért tehetsz panaszt, de nem biztos, hogy segít, mert sok esetben a közlekedési helyzet miatt nem lehet tartani a menetrendet. A soför meg egyáltalán nem tehet erröl, varázsolódni nem tud, a megengedettnél gyorsabban nem mehet, mert elveszik a jogsiját és akkor miböl él.

Az meg megint nem az ö problémájuk, hogy a gyerekedért akkor tudsz menni, amikor és nem az ö menetrendjükhöz megfelelöen. A 20 perc meg azért nem olyan sok idö, ennyit mindenhol kell várni.

De gondolj bele, ha minden utas egyéni kivánságait figyelembe akarnák venni, akkor legalább 10 percenként kellene indítani egy járatot, ami egyértelmüen hülyeség és nagy ráfizetés lenne.


A másik megoldás, hogy veszel egy autót és azzal jársz, akkor nincs gond sem a menetrenddel, sem a késésekkel.

2023. nov. 24. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Panaszbejelentésekre kötelesek válaszolni, nem csak ők, más szervek is (törvény), inkább arra gondolnék, hogy majd valami kitérő választ adnak, mint ahogy én is jártam már így a Magyar Közútkezelővel. 3x kellett írnom nekik fél éven belül, hogy végre tervbe vegyék egy 100m-es útszakasz megjavítását.
2023. nov. 24. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Ez nem egyéni kívánság hogy ne duplázzák már meg a tömegnyomort!

Az iskolai késéssel meg ott tartok hogy az én gyerekem az utolsó akit elhoznak a portas tanitok csak miattam csak 1 gyerek miatt nem mehetnek haza csak kesőbb!

Màr mindenkit haza tudtak vinni csak én nem érek oda!

2023. nov. 24. 08:49
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
A Volánbusz reagál a panaszokra. Egyszer panaszt tettem hogy 5 perccel hamarabb elment a busz, kb egy hónap múlva bevezették, hogy várnak a két legfontosabb megállóban, így nem mennek el hamarabb a többiből se, a hajnali menetekbe meg belekalkulálták, hogy alig áll meg és 4 perccel rövidebb a menetidő. Ha a késés állandó a forgalmi helyzet miatt azt is bele lehet kalkulálni a menetrendbe, így nem késés lesz hanem hosszabb menetidő, viszont ha meg pont nem kerül dugóba akkor várakozni kényszerül, hogy tartsa a menetrendet. Lehet választani melyik a jobb. Az indulási idők pedig általában más járatokhoz vannak hangolva, másik busz vagy vonat érkezéséhez, valószínűleg azért vannak olyan sokan, mert azok egyszerre hoznak sok embert az állomásra.
2023. nov. 24. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező, igazából akkor van érdemi esélyed változásra, ha az alábbi két feltétel mindegyike teljesül:


a) Azért ritkították a járatokat, mert valami felmérés (tévesen) azt mutatta ki, hogy kevesen utaznak rajta. Tehát nem azért ritkítottak, mert annyira kevés a hadra fogható busz és/vagy buszvezető, hogy nem tudnak szükséges mennyiségű járatot közlekedtetni. Ez utóbbi esetben ui. bármennyire is megértik a problémádat, nem tudnak rajta segíteni.


b) Sok más embernek is ugyanez a problémája. Agilisebb emberek ilyenkor aláírást gyűjtenek, mert másképp néz ki, ha 50 ember panaszolja, hogy kevés busz jön vagy rossz időpontban jön, mintha te egyedül.

2023. nov. 24. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Már meg is tetted.
2023. nov. 24. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
0%
Lehet panaszt tenni, de az utasok igényei nem számítanak a BKV-nek. Majd küldenek valami sablonválaszt, de semmi következménye nem lesz.
2023. nov. 24. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
27%

"Most ugy neztem a sofőrre felszálláskor mintha meg tudnám ölni a késés miatt."


A sofőr mit ártott neked, te kis idegbajos? Mondd már meg. A dugóban mit csináljon, repüljön neked, vagy mi? Szedjél nyugtatót.

2023. nov. 24. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!