Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Volt már úgy, hogy panaszt...

Volt már úgy, hogy panaszt tettél buszvezetővel szemben? Ha igen, miért?

Figyelt kérdés
jan. 11. 20:30
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem adott buszjegyet és 595 forintos jegynél visszaad egy ötvenest. Mondtam neki, ha már mindketten csalunk akkor van olyan, hogy betyárbecsület, ezért felezzük el a jegy árát. Na ezen úgy felháborodott mintha én kezdtem volna ezt az egész dolgot. Végül adott jegyet. Következő nap ugyanez a járat, állok egyedül a megállóban és leszálló nem volt, ezért meg sem állt. Gondolom megismert, aztán gondolta rohadjak meg. Úgyhogy bementem a volánhoz és bejelentettem mindkét dologért.
jan. 11. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Igen. Úgy vezetett, mint egy eszelős, és ok nélkül ordibálni kezdett egyes felszállókkal.
jan. 12. 01:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
5 perccel hamarabb elment.
jan. 12. 05:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

A kerékpársávra hajtott, rajtam múlott, hogy nem gázolt el.

A Volánnál panaszt tettem miatta, a hivatalos válasz az volt, hogy forduljak a rendőrséghez. Tanúm nem volt, hagytam az egészet.

jan. 12. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Igen, kétszer.


Az egyik esetben minősíthetetlen módon beszélt néhány utassal, akik az első ajtós (amúgy teljesen tömött) járat középső ajtaján szálltak fel.


Másik esetben nem állt meg a buszmegállóban. A busztársaság arra hivatkozott a válaszában, hogy 3 perc múlva úgyis jött másik járat, ami pontosan ugyanazt az útvonalat járja be...

jan. 12. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
Konkrétan nem én tettem a panaszt, hanem ismerős, de ott voltam amikor az eset történt. Műszaki hibás lett a busz, sofőr a hibát nem tudta elhárítani, ezért egy másik fordából másik buszt és sofőrt küldtek a járatra. Egy kb 15 perces késéssel indultunk volna a buszállomásról emiatt, de még a sofőr szerencsétlenkedett a jegykiadóval, mert nem akart működni. Ez valamikor 2017 környékén lehetett emlékeim szerint, ezek az érintőképernyős fedélzeti gépek ekkortájt kezdek elterjedni. A gép belekeveredett egy boot loop-ba, pihenőidejéből odakerült sofőrünk meg felhúzta ezen magát. Ebből az történt, hogy gyakorlatilag addig nem álltunk meg a busszal sehol, amíg nem volt leszálló. Az első helyen ahol meg kellett volna állni, mert volt felszálló, szóvá tettük (köztük én is, mert egész elöl ültem), hogy itt amúgy ennek a járatnak meg kellene állni, mire csak annyit reagált, hogy "De hát jegyet úgy sem tudok adni, akkor minek álljak meg?!?". Szóval a városban 7 buszmegállót hagytunk ki, és csak az első faluban álltunk meg először, mert ott már volt leszálló, de felszállni ott sem engedett senkit. Napi szinten jártam azzal a járattal, így én azt mondanám, hogy az utaselmaradás megközelíti a 20-25 főt. Haver tette meg végül a panaszt, a sofőrt először csak valamilyen megrovásban részesítették, de később tudtuk meg Volános ismerőstől hogy további panaszok miatt kirúgták kb fél évvel később.
jan. 12. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%

Ismerősök szaladtak a buszhoz, ami elvileg 5 perc múlva indult, és épp a zebrán siettek át a buszhoz, ami csikorogva elindult és majdnem elgázolta őket (A zebra a buszmegálló előtt volt.)


Tettünk panaszt a BKK-nál és azóta nem láttuk azt a sofőrt

jan. 12. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
Távolsági busz időnként 10-15 perccel korábban ment el (végállomás előtti településről), így lekéstem, mert vonatról szálltam át. A következő busz másfél óra múlva jött, én meg stoppolhattam, pedig bérletem volt. Mikor egyik héten már harmadszor stoppoltam, akkor berágtam, hazaérve autóval bementem a buszpályaudvarra, és a diszpécsertől kértem a panaszkönyvet. Először verte a nyálát, hogy mit számít az, hogy kicsivel hamarabb jön a busz, ilyen több órás utaknál nem lehet pontosan kiszámítani. Aztán mikor nem tágítottam, mindenképpen be akartam írni, akkor végül már könyörgőre fogta, hogy ne írjak be, majd ő személyesen intézkedik, beszél az illető sofőrrel. (Nyilván őt is lebszták volna, amiért rendszeresen elnézte a sofőrnek, hogy korábban jár.) Úgyhogy ráhagytam.
jan. 12. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 BeefEater ***** válasza:
100%

Igen, rengetegszer.

Volt hasonló, amit a #1 írt. Volt olyan miatt is, hogy az aznapi utolsó busz a végállomásról jóval hamarabb indult (az előtt, hogy menetrend szerint oda kellene érnie), vagy olyan miatt, hogy egy általános iskola előtt a 30-as tábla mellett 50+ -szal ment el.


A válasz a buszos cégtől sokféle volt. Volt, hogy megvádoltak hazugsággal (írásban!), de olyan is volt, hogy közölték, hogy kivizsgálták az esetet és emiatt a sofőr nem kap bónuszt.

Szerencsére mostanában már csak évente egyszer ha buszra kell ülnöm.

jan. 12. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Nálunk ilyen buszfordulós megállóhely van. Itt általában mindig van leszálló, ezért megszokásból nem szoktunk leszállásjelzőt nyomni, mert ezt a sofőr is tudja.

Egyszer jöttem hazafelé, befordult, de nem állt meg a buszmegálló táblánál, ezután egyből meg lett nyomva a leszállásjelző és kiabáltunk is. Utána sem állt meg, pedig egy Stop tábla is van.

Ezért büntetésül a következő megállóig vitt és ott tudtunk leszállni. Ez kb. 1,5km már lakott területen kívül és a bérletem sem volt oda jó a távolság miatt...Nemcsak én voltam egyedül kb. 4-en voltunk.

Ezen annyira felhúztam magam, hogy írtam egy panaszlevelet.

A válasz az volt, hogy "a sofőrt jegyzőkönyvileg kihallgatták, mindkét fél hibázott (ez igaz), mivel nem volt a leszállási szándék időben jelezve, de az autóbusz forduló kialakítása miatt mehetett volna mégegy kört a sofőr is.

jan. 19. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!