Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Csepeli HÉV-et villamos...

A Csepeli HÉV-et villamos vonallá való átalakítása nem lenne jobb?

Figyelt kérdés

Ha villamos vonal lenne akkor simán be fonódhatna a 2, 24esbe.

Ha a Kvassay útra is tennének síneket akkor az 51A-ba is fonódhatna.

Ha a Mester utcánál csinálnának egyenes átvezetést akkor az 1A-ba is.

Ezekkel az összekötésekkel már csak pótolni tudna a teljes Csepeli HÉV kieső kapacitását és jobb kapcsolatot is biztosítana mint most a HÉV.



ápr. 5. 16:56
 1/7 anonim ***** válasza:
83%
Én inkább az 1-esbe kötném be, az 1A helyett járhatna, így a Népligetnél eléri a metrót. Vagy a föld alatt elvinném a Kálvin térig, ahol szintén a metróra lehet átszállni. A 2-esre a szentendreit lehetne bekötni, a gödöllőit meg bevinni a metró vonalán a Puskás Ferenc stadionig, a két középső vágányra.
ápr. 5. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Hülyeséget mondtam, a ráckeveit kell a 2-esre kötni. A szentendrei jó úgy ahogy van, eléri a metrót és a 4-6-ost is.
ápr. 5. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
82%
Erről már született korábban hatástanulmány, és arra jutottak, h több okból sem érné meg átalakítani. Alapból akkora az anyagi vonzata, h egy kapavágást sem érne meg a projekt.
ápr. 5. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem. Vagy túl kicsi kapacitású járművek járnának a mai HÉV szakaszon, vagy olyan járműveket kéne beszerezni, melyek nem lennének alkalmasak a szóbajöhető villamosvonalakra.
ápr. 5. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
#2 Végre valaki elismeri, hogy tévedett.
ápr. 6. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Nem, inkább az M5-ös metró projektet kellene megvalósítani a H7-es HÉV Halásztelekig (vagy Tökölig történő meghosszabbításával együtt.

Ennek (M5 projekt) speciális előnye lenne, hogy a H5-ös, H6-os, H7-es HÉV-eken felül a kunszentmiklós-tassi és esztergomi elővárosi vonatokat is be lehetne vezetni az alagútba, ezáltal létrehozva összesen 5 vasútvonal között az átmérős rendszert, miközben ezek teljes belvárosi kapcsolathoz jutnának. Az esztergomi vonal kivételével közös jellemzőjük, hogy nagyon kiaknázatlanok, és nem hatékonyak, ezért a vonzáskörzetük jelentős része inkább autóval közlekedik. Ezen lehetne változtatni korszerű járművekkel, gyorsabb eljutási időkkel és megfelelő kapcsolatokkal.

Sokba kerülne a teljes projekt? Minden bizonnyal igen, többezer milliárd forintot emésztene fel (és persze nem is kéne így egyidőben levezényelni az egészet), de olyan szintű társadalmi hasznot hajtana Budapest és számos előváros számára, mint amit korábban talán semelyik másik projekt sem.

ápr. 6. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Ez felesleges téma, mert a Máv nem adja vissza az államnak. Orbán V. már vissza akarta venni és nem kapta. Csak közben ez a Mávtól is érthetetlen, mert az államtól kell pénzt kérnie rá és nincs pénz két irányba felújítani. Márpedig haszna is csak akkor lenne, ha végre levinné Tökölre. (Ősrégi terv ez is.)
ápr. 26. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!