Vasuti szerkezetek? Mennyi hogyan?
Így igaz, nem kéne a sínekre menni a tilos jelzés ellenére, hiszen azért hívják tilosnak :)
Csupán arra szerettem volna rávilágítani, hogy azért nem teljesen ok nélküli az, ha valaki átmegy.
Én is saját szememmel láttam már olyat, hogy félsorompós átjáró, ember elsőként állt autóval. Vártunk, vártunk semmi. Jóember egyszer csak rüki, kicsit hátra, át a szembe sávba és simán átment a piroson...
Ahogy átért, fél percre rá jött a vonat.... Nem bírta kivárni....
És igen, aki hülye, haljon meg. De a MÁV is tehetne annyit balesetmegelőzési szempontból, hogy valóban csak akkor zár ha kell. Ha az ember biztosan tudná hogy max 1-2 perc, inkább nem rizikózna. 5 percért viszont már (és tudom ez hülyén hangzik, de így van) inkább kockáztat...
ma 23:01!
Én inkább várok akár 10percet is és elkések valahonnan... Inkább, minthogy egy V43-as elejéről úgy ráncigálják le az autómat és benne engem, mint egy összegyűrt bádogdobozt. Akik eddig kimentek a vonat elé és meghaltak, ők is úgy gondolták, hogy még átférek. De ahogy olvasom, te sem vagy olyan hülye, hogy átmész a tilos jelzés ellenére:)
Mi az? Több száz tonna, és több száz méteren tud csak megállni? Így van, a vonat... :)
Ahogy Hofi mondta: minek vasúti átjáró? Ha nem jön a vonat, lehet menni, ha meg jön, úgyis elzárja az utat :)
Ráadásul mióta beszéltem egy Desiro-s vezérrel és mesélte, hogy nem tudja mikor fog megállni a vonat (meghúzza a féket, de a hiper szuper computer össze vissza vezérel és nem lehet pontosan kiszámolni hol fog megállni, ahol éppen sikerül :)) szóval azóta meg pláne azt gondolom, hogy vonat elé menni őrültség...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!