Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Bvmot miért sebesvonatként...

A Bvmot miért sebesvonatként közlekedik a 150-es vonalon? Miért nem sorozzák be kocsinként (akár a motorkocsit is) az IC vonatokba?

Figyelt kérdés
Rengeteg helyen van IC kocsihiány, a balatoni gyorsvonatokon is csak főszezonban van klimatizált kocsi, és ott is csak a déli parton. Nem lenne logikusabb ezekre a vonatokra rakni őket és a szegedi hibrid IC mintájára felárat szedni? Így a meghibásodás esetén sem maradna állva a motorvonat többi 3 kocsija.
2012. aug. 10. 14:05
 1/8 anonim ***** válasza:

Azért, mert ha kiszeded a betétkocsit, akkor 2 kocsit nyersz, ellenben a motor- és a vezérlőkocsi dolga végezetlenül fog állni valahol a parajosban.

Így a szerelvény egyben képes dolgozni, csak személyzet kell rá. (Mozdony már nem.)

2012. aug. 10. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Na de a motor- és a vezérlőkocsi besorozásának "hidegen" mi az akadálya? A halbertstadti vezérlők is közlekednek normál kocsiként.
2012. aug. 10. 14:42
 3/8 anonim ***** válasza:
A központi ütköző- és vonókészülék. Az normál csavarkapocshoz csak segélyvonó készülékkel kapcsolható, de azt alkalmazva Vmax=80km/ó.
2012. aug. 10. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ, erre nem gondoltam.


Ettől függetlenül még mindig az a véleményem, hogy lehetne sokkal jobb feladatot is találni nekik. Gyors megoldásként például az Amxz kocsikat lehetne az Aranyhíd expresszbe sorolni tényleges első osztályként, biztos lenne több olyan utas, aki hajlandó lenne felárat fizetni a közel 5 órás útra. A másik kettőt meg praktikusan a szegedi IC-ben, ott ugyanis mostanában rendszeresen lemarad az IC első osztály.

2012. aug. 10. 16:31
 5/8 anonim ***** válasza:
Ez az egyik legnagyobb hülyesége a MÁV Csoportnak. A 150-esen személy és sebesvonatként járatják a kényelmes IC motorvonatot, közben a 80-ason két kocsis IC-k szaladgálnak... pár napja utaztam ott a román kocsikból álló szerelvénnyel, az egy rakás sz@r.. nem ment rajta a klíma, és baromi kényelmetlen. A BVmot sokkal jobb lenne nála, van rajta 1. osztály, és büfé előkészítő részleg is. Ha lenne egy kis eszük, újra IC-ként járatnák őket (azt nem tudom elhinni, hogy a három motorvonatból nem lehetne napi 1 üzemképeset találni)
2012. aug. 11. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Sajnos ez nem hit kérdése. Valóban NINCS 3-ból 1 MINDIG üzemképesen. Sajna ez van :S

Ha nem költöttek volna rá az utóbbi időkben százmilliókat, már réges rég összevágták volna őket a betétkocsik meg szaladgálnának.

2012. aug. 11. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
És nem lenne logikusabb az aktuális fővizsgánál elgondolkodni egy komolyabb átalakításon? Mondjuk a motorkocsik vezérlőkocsikká alakítva, a bmxtz-kel együtt csavarkapoccsal, ZWS-sel felszerelve (ha jól tudom a Traxxokban és a 3000-s Szilikben van) IC vezérlőkocsiként működhetnének.
2012. aug. 12. 00:17
 8/8 anonim ***** válasza:

Mindösszesen 3 darab járműről beszélgetünk ne felejtsük el...

Ez nem kerti tuning, itt mindent engedélyeztetni kell a hatósággal, terveket, kivitelezést, utána a járművet.

És mit nyersz? 3 IC vezérlőt, amit a "hajadra kenhetsz".

Azért a vasút nagyban játszik nem a legjobb megoldások melyeknél a leves többe van mint a hús...

2012. aug. 12. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!