Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek a MÁV tudna plusz...

Szerintetek a MÁV tudna plusz bevételt keresni egy Ukrajna-Szerbia tranzitvonat indításával?

Figyelt kérdés

A lényege a dolognak az lenne, hogy lehessen közlekedni Ukrajna és Szerbia között (nem EU-s országok) EU-s vizum nélkül EU-n kívüli állampolgároknak.



Ukrajna-Szerbia menetben pl. így nézne ki az út:



A vonat Csap(Chop) állomásról indulna, ahonnan útlevélellenőrzés után továbbrobogna Záhony állomásra. Itt szintén megnéznék mindenkinek a papírjait, minden vonatkocsiba felszállna négy honvéd géppuskával, akik kettessével elfoglalnák a kocsik peronrészét, majd a vasutasok kívülről belakatolnák a kocsik ajtajait.


Ezekután a vonat megállás nélkül robogna Kelebia állomásra. Itt kinyitnák az ajtókat, kiszállnának a katonák és ismét mindenkinek megnéznék a papírjait. Ezekután a vonat továbbrobogna Szabadka(Subotica) állomásra, ahol szerb határellenőrzés után véget érne a menet.


A vonat általános MÁV személykocsikból állna és lenne rajta egy büfékocsi, amiben Magyar Forinttal, Szerb Dínárral, Ukrán Hrivnyával és Euróval is lehet fizetni.



2012. nov. 8. 22:03
 1/5 anonim ***** válasza:
Ugye ezt csak viccnek szántad? Ha igen, megnyugodtam.
2012. nov. 8. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Miért vicc? Tudod milyen drága egy EU-s vizum pl. egy átlagos ukránnak?
2012. nov. 8. 22:10
 3/5 anonim ***** válasza:

És hogyan biztosítod veszély esetén a menekülési útvonalat, ha minden le van lakatolva?


Belegondoltál-e abba, hogy mekkora költséget jelent a vonatról való leszállás megelőzésére ilyen komoly haderőt bevetni? És minek is a gépfegyvet? Le nem lőheted a határsértőt...

2012. nov. 8. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 gomzoli ***** válasza:

Jo, hogy nem marhavagonba zarva.

Egyebkent pedig repülövel egyszerübben, es lehet, hogy nem is sokkal dragabban megoldjak a dolgot az Ukrajnabol Szerbiaba utazni vagyok.

2012. nov. 8. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

És honnan a rossebből szednél össze annyi embert, hogy megteljen a vonat, mondjuk egy héten egyszer?


Meg ez a megállás nélkül Kelebiáig, közben a mozdonyvezető meg háromszor összehgyozza magát wazze :)


Szerintem ezzel a MÁV nem keresne semmit. Ha a Venezia EN és egy két másik EN/EC üzemeltetése nem érte meg senkinek - pedig ott azért volt kihasználtság, és ilyen ajtólelakatolós macerával sem kellett foglalkozni, akkor majd pont a Csap-Subotica EC lenne jövedelmező.


Hajajj, miért érzem azt, hogy a kedves kérdező hasonló ideológiai beállítottságú, mint azok akik olyna kérdést tesznek fel, hogy állítsuk vissza a régi rendszert, meg gyártsunk itthon Zsigulit, meg ne kereskedjünk a nyugattal.


Miért nem lehet ésszerűbb dolgot kitalálni? Ha már a vasútnál járunk, miért nem azt kérdezed:

nem lenne jövedelmező a máv számára, ha az Öbb-vel közösen hamarabb felhúzná Németországig az 1520mm-es pályát, mint a lengyelek, így "ellopnánk" az ottani leendő vasúti tranzit egy részét.. Miért mindig csak ökörségek jutnak az ilyenek eszébe ?

2012. nov. 9. 00:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!