Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem olyan a BKV mint a...

Miért nem olyan a BKV mint a MÁV a büntetések terén?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


A BKV-nál ha nincs jegyed egyből 16.000 Ft a büntetés, A MÁVnál csak 2600 Ft, ha egyből fizetsz, vagy 3 napon belül befizeti az illető, ha kifut a 3-napból akkor is "csak" 8000 Ft, ha túllépi az egy hónapot akkor is 12.000 Ft.

Hól van itt a méltányoltság BKV-nál pár száz métert utazol, és ha nincs jegyed 16.000 Ft , A MÁV-nál meg 2600 Ft?


A BKV-nál lehet,hogy csak pár kilométert métert megy az ember, és 350 Ft-be kerül. A vonatnál én 20 km-et utaztam kevesebb mint ennyiből, 250 Ft-ből diák jegyen.


Sokat tapasztalom,hogy az utas nem vette meg a vasútállomáson a jegyet, a kalauz még is kiadta pótdíj felszámítása nélkül.

Az is láttam többször ,hogy az utas nem vette meg a jegyet ,olyan helyen ahol volt menetjegykiadás, és a kalauz egy előző megállóhelyről adatta ki a jegyet, ahol nincs jegykiadás. Így csak pár száz Ft-vel drágább. BKV-nál meg már jár a 16 ezres csekk, nincs mellébeszélés.


Sokat utazok vonattal és ezt látom.


Hol van itt a méltányoltság? Gondolom kell a több tíz milliós végkielégítésre azért ilyen drága.

Az is érdekes ,hogy Európában itt a legdrágább a a fővárosi tömegközlekedés, míg Romániában, Bulgáriában, sokkal szegényebb országokban, egy minimálbérből több vonaljegyet tud venni az ember, Magyarországon a legkevesebbet.

Itt a link:

[link]


2013. márc. 1. 18:21
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

Jó, de azért, legyünk már őszinték: a MÁV-ra annyira a jogos utas - és dolgozó panasz, mint csillag az égen!

Sajnos, a vezetők egy része, egy jó ideig, csak a pénzt látta meg benne, érdemleges fejlesztés, alig ha volt (a rendszerváltás után). Részben a rossz forrás elosztás, részben a rossz gazdálkodás miatt tart itt, ahol tart.

Igazi fejlesztés, az elmúlt 5 évben történt, de jó lenne, ha, alig pár év múlva, felsorakoznánk a csehek mellé!

Most a MÁV-nál azért is gyorsabb a tempó, mert EU-s előírás lesz, hogy versenytársnak is helyet kell adni (vagyis a személyszállítást liberalizálják. Hiába szét kapták a MÁV-ot, de a Start-nak, illetve a Trakciónak nincs igazi vetélytársa).

A magyar vasút, meg nem a MÁV-tól függ, hanem fordítva. Sajnos, nálunk a pénz miatt, fordított a helyzet.

2013. márc. 7. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!