Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » BKsz és Budapest-Bérlet...

BKsz és Budapest-Bérlet használata vonaton milyen módon történik?

Figyelt kérdés
Nos, először, amikor olvastam a BKV oldalán a Budapest-Bérletről és láttam, hogy vasúton is érvényes egy szakaszon, akkor rájöttem, hogy ez nekem jó dolog lesz. Konkrétan én Komáromban lakom, sokat fogok utazni a fővárosba. A BKsz határ ugye ezen a vonalon Tatabánya, ebből én először azt következtettem ki, hogy Komárom-Tatabánya távolságot kell csak fizetnem jaj de jó! De egy ismerősöm tájékoztatott, hogy ezt a BKsz csatlakozót külön kell venni. Ekkor kezdett bonyolódni.. Diák vagyok, nem iskola miatt fogok eljárkálni Pestre, ezért szeretném kihasználni a kedvezményt. Vonaton a tanuló bérlet csak a lakhelyed és az iskolád települése között vehető igénybe, ekkor jött a kérdés, ha én BKsz csatlakozó tanuló bérletet veszek, akkor ezt is a normál tanuló bérlet szabályai szerint vehetem igénybe vagy ez nem csak a suli és lakhely között érvényes? Ma megkérdeztem Komáromban az állomáson és meglepő hír fogadott: amit a neten láttam és az ismerősöm is mondott a BKsz csatlakozó bérlet nem létezni, csak csatlakozó jegy van. Olvastam olyat is, hogy ezt a jegyet csak egyszer kell megvásárolni (nekem Tatabánya-Kelenföld között) és ha rajta van a BKsz felirat akkor, ez érvényes, míg a Budapest-Bérlet érvényes. Lehet marhaság, tudom az interneten sok a hülyeség ezért is írom most ezt a mini regényt. De nekem ez egy kicsit hihetetlen, hogy van olyan jegy ami egy bérlettel használható, és a bérlet időtartamáig érvényes. Szerintem ami csak jegy, az nem tud bérletként funkcionálni és magam esze szerint minden utazásnál meg kell venni ezt a jegyet. Ezért szeretnék ebben segítséget kérni, nekem ez így bonyolult. Életemben először szeretnék ilyet, ezért vagyok ennyire tudatlan. Elnézést a hosszú szövegért, próbáltam röviden írni és csak a lényeget. Valahogy úgy szeretném megoldani, hogy tényleg csak Komárom-Tatabánya távolságot kelljen f