Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mit gondoltok: jobb a tömegköz...

Mit gondoltok: jobb a tömegközlekedés a BKK létrejötte óta vagy sem?

Figyelt kérdés
2013. szept. 16. 02:16
 1/5 anonim ***** válasza:
80%

Első ajtós felszállás, menet közben buszt eltérítő terrorista jegyellenőrök, - ami bkk szerint normális -, 40 fokban rekord melegben kikapcsolt légkondicionálók, pofátlanul magas jegyárak, rothadó M3, életveszélyes metrószerelvények és sínek, M4 8 évet csúszik, rohadó gépjárműpark, alkatrészhiány + egy sztori a 6milliós demegjutalmazlak mert olyan k jól végzed a munkádat Dávidkáról.


Történt egyszer, hogy a múzeumok éjszakáján gondolt egyet a BKK führer és kiment a Deák térre szórólapot osztani, meg útbaigazítani az embereket.

Sajnálatos módon beállt a hátam, gerincem, menni alig tudtam. Mit ad Isten, ott áll a Dávidom csillagom az éjszakai buszmegállóban. Megkérdem őnagyságát, hogy honnan indul az adott busz. Elküldött a zsinagógáig több száz méterre, - mondanom sem kell minden egyes lépés pokoli fájdalommal járt akkor éjjel - szóval megyek a Dohány utca felé, már vagy 200m-t mentem a vezértől, mikor elhúz a buszom és megáll ott ahol a Dávidka állt.


Ugye kitaláljátok mennyire megkedveltem aznap este azt a gyereket. Az a szerencsétlen azt sem tudta milyen busz honnan indul, csak kamuból elküldött rossz irányba.


Még sok tízmillióval tömjék meg egymást ezek a politikai elitbe, állam- és közigazgatásba beékelődött "egycsaládból" valók. Kinek volt pofája ezt a gyereket ilyen felelősségteljes munkakörbe beültetni és milliókat osztogatni közpénzből neki? Kinek? És mire fel?


Persze, hogy nem működik itt semmi, amíg a szokásos "gyere kisfiam, benned bízunk mert a mi fiúnk vagy és még zsarolható is a tudjuk mi miatt", gyere szépen ülj be ide egyből BKK vezérnek.


GRATULÁLOK a BKK-nak! És kívánok még több milliós jutalmakat. Meg kívánok mellé egy El Caminot gerincbetegen, amire Mr. Nokiásdoboz biztosan elkísér.

2013. szept. 16. 02:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
93%

Utastájékoztatásban határozottan igen. Javul a hálózati lefedettség is (igaz eddig is jó volt). A járműpark érezhetően fiatalodik, bár ebbe a szegmensbe még ennél is több lóvét kellene tolni. És a közösségi közlekedés előnyben részesítésére is nagyobb hangsúlyt fektetnek.


Azonban a szolgáltatóknál még mindig ritkaság a munkavállalók utasközpontú hozzáállása, különösen az operatív forgalmi változások esetén akadozik emiatt a kommunikáció. Ezen kívül nemhogy nem bővült a tarifaközösség, de a BKK még külön szívatja is a MÁV-Startot és a Volánokat azzal, hogy visszatartja a pénzüket, plusz ultimátumszerűen kommunikál sok más céggel és hatósággal is a BKK, aminek olykor az utasok látják kárát.

2013. szept. 16. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

"Első ajtós felszállás,"

Na az első ajtós felszállást, én fordítva látom, vagyis jó intézkedésnek.

"menet közben buszt eltérítő terrorista jegyellenőrök,"

Erre kíváncsi vagyok, hogy milyen történet volt. Azért, egyet elfelejtesz: ez nem mindennapos dolog.

" - ami bkk szerint normális -" (Nem így van)", 40 fokban rekord melegben kikapcsolt légkondicionálók,"

Erre, a BKK előtt is példa volt. Azt viszont, nem tagadom, hogy légkondik üzemelését, jobban ellenőrizhetnék (és nem a garázsban, hanem utasforgalom alatt - elég csak a hőmérős teszt).

"pofátlanul magas jegyárak,"

Mikor voltak, normál árban? A jegyárakat, a BKK előtt is, növelték (már akkor is szó volt róla, hogy drága). Csökkenteni nem tudja (vagy lehet, hogy nem akarja), de azt nem tagadom, hogy a színvonalon javíthatna.

"rothadó M3, életveszélyes metrószerelvények és sínek,"

A 3-as metró alagútjában levő sínek cseréje, nem rég volt napirenden, vagyis ők, nem az úgynevezett elődökre fogták (akik nem gondolkodtak rajta).

"M4 8 évet csúszik,"

Erről, pont a BKK nem tehet, ezért a városvezetés a felelős.

"rohadó gépjárműpark, alkatrészhiány + egy sztori a 6milliós demegjutalmazlak mert olyan k jól végzed a munkádat Dávidkáról."

A nokiásdoboz-botrány, a BKK előtt volt.

Azzal egyetértek, hogy a BKK egy dolgozója/vezető beosztású ember se kapjon jutalmat. Amit tettek, amivel verik a mellüket, az a természetes dolog. Olyan ez, amikor a gyerek jól választ személygépkocsit, vagy számítógépet és ezért, elismerést kap.


"Utastájékoztatásban határozottan igen. Javul a hálózati lefedettség is (igaz eddig is jó volt). A járműpark érezhetően fiatalodik, bár ebbe a szegmensbe még ennél is több lóvét kellene tolni. És a közösségi közlekedés előnyben részesítésére is nagyobb hangsúlyt fektetnek."

Azért vannak még, érdekes dolgok - nagy hírrel bejelentették a 133E és a 233E járatokat, de ezzel, az a gond, hogy hétvégén nem közlekedik, illetve Budafok városháza tér és a Szent Gellért tér között, heringjárat, olykor, még állóhely sem nagyon akad. Lenne egy megoldás, de kár szóba hozni, mert nem lép a BKK.

A kommunikáció - megkerestem a BKK-t, egy csatlakozási problémával, amit nem ismertek el, ráadásul, az e-mail végén, az induljon el időben, levő demagógiát használják. Na gratula a cégnek, ezek után nincs teljesen jó véleményem róluk.

Nem hiszem el, hogy nincs egy, átfogó, menetrend-ellenőrzés, ahol a csatlakozásokat vizsgálják ki. Idejük van bőven. Ja és igen: a dohányozni tilos táblát, be kéne, az utasoknak tartani. Van egy pár hely, ahol, a 'csakazértis' elv szerint, megszegik. Most erre, mi a megoldás? Ismerve, a BKK kommunikációját, a számukra küldendő e-mailt n. kört, kihagyom, helyette, másnak kéne írni, csak nem tudom, hogy kinek, aki foglalkozik is a problémával (a sima tábla, csak akkor ér valamit, ha be is tartsák, ezért is, jobban kell ellenőrizni - apropó: én, sosem találkoztam azzal, amikor ellenőrzik, pedig, csúcsidőben utazok, akkor meg, hol vannak?)

2013. szept. 16. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Szerintem szép lassan javulnak a dolgok, de még bőven van hova fejlődni!
2013. szept. 16. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Ugyanolyan kaka, mint előtte volt.
2013. szept. 17. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!