Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Vonat kedvezmény?

Vonat kedvezmény?

Figyelt kérdés

Szóval arról lenne szó, hogy jövő szombaton Szolnokra kellene mennem Szombathelyről.

Ahogy néztem elég húzós a vonatjegy, és arra gondoltam hogy megkérdezem, nincs e valami lehetőség hogy olcsóbb legyen.

Diák vagyok szóval 50 % kedvezmény az megvan, csak hogy van e esetleg más lehetőség.

Vonattal gyakran közlekedők segítenétek nekem..

2014. máj. 6. 22:42
 1/9 anonim ***** válasza:

Nincs más lehetőség, örülj hogy 50%-ot kell csak fizetned. Ennél olcsóbban úgysem tudnád megtenni ezt a 340 km-es távot. Ha belegondolsz, egy takarékos autónak is több az üzemanyagköltsége mint a te vonatjegyed.

Olcsóbban max úgy lehet ha biciklivel mész, vagy gyalog.

2014. máj. 6. 23:19
 2/9 A kérdező kommentje:

Igen tudom hogy így is jóval olcsóbb, van autóm de azzal horrorisztikus összeg lenne.

Azért köszönöm! :)

2014. máj. 6. 23:45
 3/9 anonim ***** válasza:
Diákkedvezménnyel nem olyan drága az a jegy, főleg ha összehasonlítod a valós költségekkel. Elég keményen megtámogatja majd àllam bàcsi az utazásodat.
2014. máj. 7. 07:15
 4/9 A kérdező kommentje:

Nem akarok elégedetlennek tűnni, véletlenül sem,de igazán megteheti az állam bácsi hogy megtámogatja ennyivel, ha már fizetőssé tett mindent.

Ha valaki úgy gondolná hogy egy újabb nagy pofájú fiatal aki azt sem tudja hogy miről beszél, elmondanám hogy nem így van, szóval ha valaki erre szeretne reagálni valami kemény beszólással, ne tegye :)

2014. máj. 7. 12:04
 5/9 anonim ***** válasza:

Mi mindent tett fizetőssé?

Mindemellett nálunk boldogabb országokban csak iskolábq utazásra van kedvezmény, a " Kedvem támadt vonatozni egyet" utazásra nem. Így szerintem bőven örülni kell ennek is :)

2014. máj. 7. 17:16
 6/9 A kérdező kommentje: