Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért szeretik sokan az Ipari...

Miért szeretik sokan az Ipari Csuklós villamost?

Figyelt kérdés

Az alábbi gondjaim vannak vele (persze csak utasszempontból tudok nyilatkozni):


- Kevés ülőhely. Nagyon kevés. Kb reménytelen egy ICS-n ülve utazni, ami hosszabb úton kellemetlen.

- Gazdaságtalan az állóhelyek kihasználása. Az ülőhelyek között akkora hely van, ahol három sornyi ember már nem fog állni, viszont két sornyinak indokolatlanul túl tág.

--> Lehetett volna 2400 mm széles és akkor 2+1 üléselosztás.


- Az egész villamos rezeg. Ha egy nap hangyaméretű emberként ébrednék a telefonom tetején, ami épp rezeg, na azt ilyennek képzelném.

- Baromi hangos! Szerintem a T5C5 másfél-kétszerese a hangereje.

- A csuklóknál baromi büdös (pedig pont ott kényelmes állni, ha már ülőhely nincs). Mondják, hogy kendert használnak valamihez bele, vagy valami kenőanyagtól ilyen. Tény, nagyon büdös és mind...


A KCSV7 (ha jól írom; felújított ICS-re gondolok) már jobb, mert nem büdös, halkabb és sokkal kevésbé rezeg. Az ablakok nyáron kifejezetten jók.


Tudom, magyar, és azt is, hogy zseniális mérnöki teljesítmény a rendelkezésre álló eszközök alapján. De akkor se kelljen már szeretnem őket...


2014. aug. 18. 22:41
 1/6 anonim ***** válasza:
43%
Senki nem mondta hogy szeresd, csak használni kell és kész. Bár én nagyrészt úgy vagyok, hogy villamos-villamos, mindegyiknek az a funkciója hogy eljuttasson A-ból B-be, az nekem elég.
2014. aug. 18. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Nem lehet válogatni.

Ahol ICS van, ott az is közlekedik.

Én viszont szeretem, mert

1. Kényelmesen elférek rajta és nem kell az ülőhelyek között válogatnom - ha arról van szó, akkor oldalra fordulok. A Tatrákkal más a helyzet: ott alig van ülőhely, ahol elférek és oldalra sem mindig tudok fordulni.

2. Tágas a belsőtere. Ha állnom kell, akkor is elférek az ülőhelyek között.

Igen, magas növésű ember vagyok, emiatt kényelmes nekes az ICS.

Igaz, ha lejár az ideje, akkor ki kell őket vonni. Az lenne a legjobb, ha a Combinok lennének a legidősebbek Bp.-n, a többi mind nosztalgia lenne, de ahhozz rengeteg pénz kellene.

Most a CAF-ok jönnek, kíváncsi vagyok, mi lesz utánuk.

2014. aug. 19. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Nem meglepő szerintem, hogy vannak bőven olyanok, akik Ipari Hulladéknak becézik. Egy Bengáli színvonalú szükségvillamos, amit a mérnökök a szocializmus idejére jellemző hiányos, elavult alkatrészbázisból legóztak össze.

Csinálhatott volna a Ganz sokkal jobbat, megvolt hozzá a tudás, de csak erre volt lehetőségük akkoriban. Az UV villamost egyébként többen szeretik, mint az Ipari Csuklóst.

2014. aug. 19. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

2. Köszönöm.

Értem, hát ez is szempont. ;)

Én alacsony vagyok, nekem TATRA-n belső üléseken csak egyenesen kell ülnöm, és már elférünk valakivel egymással szemben. Mondjuk a hátam mindig szokott fájni az egyenesen üléstől. :D



A CAF-ra sok ülőhelyet ígér a látványterv, az jó lesz.

2014. aug. 19. 08:54
 5/6 A kérdező kommentje:
3., őszintén megmondom, én is Ipari Hulladéknak becézem, nemcsak magamban, sokszor mások előtt is. Sokan nem értik, hogy a villamosról van szó. :D
2014. aug. 19. 08:55
 6/6 anonim ***** válasza:

Mert jobb villamos, de elhanyagolták.

fel kéne újítani őket.

2016. máj. 5. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!