Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hogy tudok petíciót indítani?

Dodge kérdése:

Hogy tudok petíciót indítani?

Figyelt kérdés
Szeretnénk, ha nem járna külön hév Békésmegyerre és szentendrére, ugyanis az előbbi sokkal sűrűbben jár, míg az utóbbi meglehetősen ritkán. Plusz előny a Békásmegyerig közlekedőknek, hogy Ők bármelyik hévvel tudnak menni, azonban rengetegen vannak akiknek 20-40 percet is kell várniuk egy szentendrei hévre. Szóval szeretnénk petíciót indítani, hogy vagy sűrítsék a járatokat a Szentendrei vonalon vagy ne legyen külön Békásmegyeri hév.

2014. szept. 2. 21:35
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Google-t próbáltad?


online petition site

2014. szept. 2. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

ez mennyire hivatalos?

Ki bírálja utánna el?

Egyébként én a hagyományos utcára kiállós aláírásgyülytögetősre gondolnék, szerintem az több emberhez eljut.

2014. szept. 2. 21:47
 3/11 anonim ***** válasza:
Budapesten kívül szerintem nincs ellátási kötelezettsége a BKV-nak. Ha az önkormányzatok megfizetik a fővárosnak a sűrítést, akkor a BKK meg fogja oldani.
2014. szept. 2. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Értem, de akkor az hogy lehet hogy bkk bérleteket árulnak Békásmegyer és Szentendre közötti szakaszra. Szerintem ez valami kamu, hogy mégtöbb pénzt tudjanak begyűjteni. de akkor megpróbálom az önkormányzaton:)

Köszönöm a választ

2014. szept. 2. 22:20
 5/11 anonim ***** válasza:
Keresd fel a helyi önkormányzatot.
2014. szept. 2. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Budapesten belül sincs ellátási kötelezettsége a BKV/BKK párosnak. Ezt földrajz órán tanultuk meg, még elég régen. Egy városnak sem kötelező biztosítani a tömegközlekedést, persze előnye származik abból, ha megteszi.


A környéki települések ilyen jó ellátása egyébként is kisebb luxus, elvégre sok helyen az állami vasúttal járnak az emberek. Csömörre és Ráckeve felé még ennél is ritkábban járnak hévek.

2014. szept. 2. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Ne haragudj, de eléggé halott ötletnek tűnik. Pont azért, mert Békásmegyer egy jó nagy lakótelep, jókora és koncentráltan jelentkező utasforgalommal, a vonal utasforgalmi grafikonjàn Békásnál van egy nagyobb utaslépcső, azaz ugrás az utazási igényekben. Ha nincsenek betétjáratok, akkor vagy a vonal belső szakaszán lesznek túlzsúfoltak a szerelvények, vagy a külső szakaszon fognak kongani az ürességtől, esetleg a kettő egyszerre. Ezzel együtt bizonyos időszakokban lehet szükség finomhangolásra, nyilván. Elsődlegesen a BKK-t keresd meg, továbbá az önkormányzati képviselődet vagy akár a polgármesteredet. Jó, ha tudod, hogy a BKV jelenleg pusziért szolgáltat az érintett elővárosokban, tehát egy jelentősebb menetrendi módosítás feltételéük szabhatják a finanszírozási kérdések rendezését.
2014. szept. 2. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Értem én, hogy sokan laknak ott, de az azért felháborító, hogy a Békásmegyerig közlekedőknek 10 percenként jár a hév míg a Szenteréig közlekedől 3x 4x ennyit is kell, hogy várjanak és ezért nekik plusz pénzt kell fizetniük.


Köszönöm a válaszokat :)

2014. szept. 3. 16:22
 9/11 anonim ***** válasza:

Tudom, nem vigasztal, de vannak falvak, ahová napi egy busz van. Magyarország tömegközlekedése a járműparkot, műszaki állapotot tekintve rossz, de az ellátottság több "nyugati" országnál jobb.

A 20-40 perc követési időköz akkor rossz, ha nem tudsz hozzá igazodni. Kellemetlen, ha 18.00-kor ér véged a munkaidőd, 18.15-re érsz oda, s 18.14-kor elmegy a vonat. De ezzel lehet élni, s sokan tudnak is. A te adottságaidat nem ismerem, nem ítélkezem. Nehogy így értsd!

Tapasztalatból tudom, hogy olyan munkatársaim, akiknek óránként volt vonata, milyen ügyesen tudták szervezni a napjukat. Pl. munka után Pesten könnyebben tudtak bevásárolni, mint a lakóhelyen.

Budapesti vagyok. Elvben a 79-es troli és a Hatvani vonat lenne a leggyorsabb, legkényelmesebb. De ha nem a munkaidőm végének utolsó percében reppenek ki a kapun, nem érem el a vonatot. Egy átszállás helyett 3, 40 perc utazás helyett gyakran 1 óra 20 perc. De az 1 óra az tuti. Városon belül, Angyalföld és Rákosliget között.

A vasúti közlekedés drága. Mindegyik közösségi közlekedés az. A világon sehol nem nyereséges, dotációra szorul.

Ha olyan utasforgalom lenne Szentendrére, amelynek az anyagi vesztesége még vállalható, akkor lenne sűrűbb járat.

Egyébként a gödöllői hévnél is van hasonló. Nem mindegyik megy ki a városon kívül. Alternatíva a nagy vasút és helyközi buszjárat. De ez sem sűrűbb.

2014. szept. 3. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:

Szentendrére és Békásra is 20 percenként jár a hév. Igaz, a Szentendrei megáll Békáson is, de nem értem mit problémázol. A bkv le se fogja szarni a petíciódat, és eszedbe se jusson, hogy a békásiak bármi ilyet aláírnak. Mert senki nem akar állandóan zsúfolt hévszerelvényekbe tömörülni. Békásig egyébként van egy csomó megálló, így rengeteg az utas. Szentendrére meg nem mennek annyian, ahogy én láttam. Így fölösleges lenne 10 percenként hévet indítani nekik. Nem is tudom mit gondolsz, hogy majd miattad átszervezik a bkv jól működő rendszerét.. Mert a hévre még ezt mondom.. Nem hiszem,hogy a sok embernek akik csak Békásig mennek kéne alkalmazkodnia a lényegesen kevesebb Sztendrére utazóhoz.

Ez csak az én véleményem. Legyen szép napod!

2014. szept. 15. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!