Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV a Nohab mozdonyokból...

A MÁV a Nohab mozdonyokból miért nem épített remot gépeket?

Figyelt kérdés
A Szergejekből sok remot példány van, és a két mozdony azonos kategóriát képvisel, semmi akadálya nem lenne a remot Nohaboknak. A 006-os és a 019-es tökéletes példány lenne erre a célra, azokat tehervonatoknál sok helyen alkalmazzák a mai napig.
2014. szept. 7. 16:01
 1/2 John_McClane ***** válasza:

Talán azért, mert M62-ből a remot programok hajnalán volt még vagy 80 darab, míg az M61-ből összesen ha 5 működőképes volt. Azokat is tervben volt már a kivonásuk legalább 10 éve, ami meg is történt 2000 környékén.


Egy felújítással egybe kötött remotorizációs program csak "nagy" darabszám esetén gazdaságos.

2014. szept. 7. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Mondjuk 90 környékén megejthető lett volna egy remot program, lett volna hozzá vagy 15 Nohab.


Persze a Szergejt nézve, ott tényleg nagyobb jelentősen a darabszám (ránk sózták az oroszok) és abból vagy 30-35 lett Remot.

2014. szept. 7. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!