Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért kellet Vitézy Dávidnak...

Miért kellet Vitézy Dávidnak a BKK éléről távoznia?

Figyelt kérdés

2015. febr. 19. 08:36
 1/5 Koplárovics Béci ***** válasza:
85%
Hamarosan túl jó lett volna a BKK, ha marad.
2015. febr. 19. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
78%

Mert Tarlós Istvánnál egyértelműen sikeresebb volt a városlakók szemében és családi kapcsolatai révén is komoly kihívójává válhatott volna a helyi politikában. Ezért félreállították.


Ugyanakkor azt is lehet tudni, hogy Vitézy sem egy túl kompromisszumkész ember, mondhatni makacs, így aztán tényleg előfordulhatott, hogy megbeszélt dolgokat Tarlóssal, a főnökével, aztán meg tök mást csinált.

2015. febr. 19. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:
9%
Mert sajnos a látszat ellenére nem minden csupacsokis tejszínhabos krémes, amit lepakolt az asztalra. X év múlva azok is látni fogják, akik most még törölgetik a szemüket az eltávolítása miatt.
2015. febr. 19. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
61%

Vitézy 4 év alatt többet tett le az asztalra mint az előző banda 20 év alatt. És itt nem arról van szó hogy jó-e a 4-es metró vagy hány kilométer villamos épül. Hanem hogy a besavanyodott BKV helyett egy tettrekész fiatalos BKK az egész tömegközlekedés imázsát meg tudta újíani. Hogy új, egységes arculatot kapott minden. Hogy egy szakmai csapat a legjobb ötleteit dobta össze és aktívan kezdeményezett a fejlesztések terén. Hogy lehetett érezni hogy itt tényleg egy nyugati színvonalú változás jön.


Na, ezt ki sikerült nyírnia Tarlósnak. Gyerünk csak vissza a középszerűségbe, ne újítsunk semmit, jó minden úgy ahogy van, legyen kiszámítható és a politikának alárendelve minden.


Vitézy túl sikeres lett, a pillanatnyi politikai viszonyok meg nem kedveztek neki.


Jött helyére Dabóczy: végrehajtó szürke eminenciás. Ő kivitelezője volt a 2012-es vasúti leépítésnek, a KTI nevű (sajnos túl nagy hatalommal bíró) gittegyletben, akik egyetlen elért eredménye annyi volt - a módszeres vasútvonal-bezárásokon felül - hogy sikerült háttérbe szorítaniuk a MÁV ütemes menetrendet fejlesztő szakembereit akik képesek lettek volna egy hasonló minőségi fordulatra a vasút területén.

2015. febr. 20. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Speciel sem papíron, sem ténylegesen nem ért a közlekedéshez, ilyen terű tapasztalata nem volt, amikor kinevezték. A VEKE-ben is szóvivő volt, nulla saját ötlettel. Amit megvalósított BKK-sként szintén mások ötlete volt, vagy rossz (153/154-es busz, ami kb. 20 méteren belül áll meg kétszer, tökfölöslegesen).

A Thökölyn elütött bringás esetét mindenki ismeri, csak azt nem, hogy a tényleges felelős és hibás a BKK, hála a rossz forgalomtechnikának ott.

Szintén vitézy ötlet a körúti 1-1,5 perces lámpaváltás, amivel de facto mindenki rosszul járt, csak ugye nem ért hozzá, így nem tudja.

Ferenciek tere komplett tönkretétele is a nevéhez fűzödik.

Mindezek mellett pedig a BKV-nál sokkal drágábban szolgáltató Volános/Krumpliszállítós VT-seket részesítette előnyben. Utóbbiak meg vezetni se tudnak.


Soroljam még? A látszar csal, a mélyére kéne nézni a dolgoknak...

2015. febr. 21. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!