Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Budapest-Lajosmizsei személy...

A Budapest-Lajosmizsei személyvonat miért nem megy el Kecskemétig?

Figyelt kérdés
2015. márc. 4. 14:38
 1/4 anonim ***** válasza:

gondolom, ha valaki Bp-ről Kecskemétre szeretne utazni, nem ezen a vonalon fog órákig zötykölődni, hanem a Bp. Cegléd-Kecskemét vonalon, ahol 1 óra alatt(ha nincs késés) Kecskeméten van.

Bp. Nyugati–Lajosmizse szakasz a budapesti agglomeráció hivatásforgalmát, míg a Lajosmizse–Kecskemét szakasz inkább a környező tanyavilág és Kecskemét környéki kisebb települések forgalmát szolgálja. olyan budapesti elővárosi vasútvonal, amelyik nem villamosított.

A vasútvonalon Lajosmizse és Kecskemét között a személyszállítás 2009. december 13-tól, (a 2009/2010. évi menetrendváltástól) szünetelt, de 2010. július 4-én napi két vonatpárral újraindult.

Engedélyezett sebesség: Kecskeméttől Dabasig 60 km/h,

Dabastól Kőbánya-Kispestig 40 km/ !!!!

A Lajosmizse-Kecskemét vonalszakasz menetrendileg elkülönül az északi szakasztól. Régebben létezett közvetlen Kecskemét-Lajosmizse-Budapest vonat, ám ezt megszüntették.

[link] 2 óra! menetidővel...

...de, kérdezd meg ezt a MÁV-tól...(ők biztosan részletesbben megtudják indokolni, magyarázni)

MÁV-START Ügyfélszolgálat /személyszállítási kérdések:

e-mail: informacio@mav-start.hu

levélben: MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálat

1426 Bp. Pf. 56

2015. márc. 4. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Mert a minisztérium nem rendeli meg. Azt a vonalszakaszt megszűntetésre ítélték, aztàn alibiből újranyitották két, elbåszott időpontban közlekedő vonatpárral, nullához konvergáló utasforgalommal. Ahhoz, hogy használható legyen Kecskemét elővárosi forgalmában a vonalnak az említett szakasza, befektetésre és egyes buszjáratok megszüntetésére volna szükség, amire jelenleg nincs érdemi politikai akarat. Anélkül pedig nehéz értelmes szerepet adni e vonalszakasznak.
2015. márc. 4. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
1# Én biztos avval utaznék. A gyors-IC kombón rendre nincs vagy alig van hely (pénteken, vasárnap) , a vonatok (gyorsvonati rész) minősége trágya, míg a másik vonalon elegáns, tiszta, modern vonaton utazhatnak (pótjegy megfizetése nélkül...)
2015. márc. 4. 18:45
 4/4 anonim ***** válasza:
#1 Már kb. 5 éve köze nincs a MÁV-nak a menetrendhez, hanem a KTI rendeli meg a közszolgáltatást. Azaz: ha a MÁV akarna se tudna menetrendet bővíteni a 142-es alján, mert a KTI-ban úgy látják "optimálisnak", hogy Lajosmizse-Kecskemét között napi 60 buszt rendelnek, meg napi 2 vonatot.
2015. márc. 4. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!