Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A mozdonyvezetőknek van...

A mozdonyvezetőknek van kötelező formaruhájuk a MÁV-nál, vagy abban dolgoznak, amiben akarnak?

Figyelt kérdés
2015. okt. 23. 12:23
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Nincs.
2015. okt. 23. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

Kapnak munkaruhát, nem kötelező abban dolgozni, de mivel a munkaruhát mozdonyvezetőknek tervezték, nem igen van annál praktikusabb öltözék, a legtöbb mozdonyvezető abban dolgozik.

Nem egyenruha, különböző ruhadarabok - rajta a MÁV emblémája - időjárástól függően variálhatják, mit vesznek fel.

2015. okt. 23. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
95%

Most idén kaptak idén uj formaruhát! Nagyon csinos farmer nadrág, farmer kabát ing az uj szerelés. [link]

[link] Nekem már az uj szerelés lesz, levették hogy mekkora kell s majd vizsgára kapjuk meg. (jegyellenőr leszek kb 1 hó mulva)

2015. okt. 23. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Azok, akik pl. Flirt motorvonatot vezetnek, vesznek inget? Egy koszos tehervonat mozdonyánál gondolom nem praktikus szép ruhában dolgozni.
2015. okt. 23. 13:10
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Mitől lenne egy tehervonat mozdonya koszosabb, mint egy FLIRT? Nem értem ezt a tévképzetet.
2015. okt. 23. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

# 5/5 Időpont ma 14:05


Szerintem arra gondol, hogy a fülkén kívüli munka koszosabb egy tehernél, mint egy személynél.

Mondjuk ez is tévképzet, de annyira talán nem vészes.

2015. okt. 23. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Hát... géptérben azért nem egy patika a legtöbb mozdony...
2015. okt. 23. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
76%
Miért lenne koszosabb a nem vezetőálláson töltött munka tehervonatnál? Fékpróbát nem én végzem. Járműkapcsolást szintén nagyon ritkán kell végezni. Rakományt nem én rögzítem, nem én rakodom. Akkor mivel koszolnám össze a fehér inget? Na ugye.
2015. okt. 24. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
74%

# 8/8 Időpont ma 01:49


Nem tudom ez nekem szól-e, de oda is írtam:

"Mondjuk ez is tévképzet, de annyira talán nem vészes."


Azt értettem ezalatt, hogy az átlagember gondolt már nagyobb hülyeséget is, az, hogy ezt gondolja elsőre még nem annyira problémás.

2015. okt. 24. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Kedves #8!

A mozdony gépterében való mászkálásnál bármikor végighúzhatod a hátadat egy olajos felületen. A vezetőálláson kívüli munkák alatt nem csak a kapcsolások és rakodások értendőek. (Ha nincs kapcsolásra kijelölt munkás, akkor természetesen a mozdonyvezető kapcsol). Ha a vonattovábbítás közben rendellenesség figyelhető meg, -a rendellenesség mértékétől és a helyzettől függően- meg kell állni. A vonat megállása után a hiba forrását megkeresni és azt meg kell szüntetni! Számos esetben előfordul, hogy ez csak a szerelvény alá mászással érhető el. Egyéb tényezők sorolhatók még, dízelmozdonyra egyáltalán nem alkalmas fehér ing.

2015. nov. 8. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!