Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Budapesten meddig lesznek...

Budapesten meddig lesznek forgalomba még Ganz illetve tátra villamosok?

Figyelt kérdés

2016. febr. 6. 15:07
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Ganzok addig, amíg lehívják, majd forgalomba is állítják a teljes CAF opciós kontingenst.


A Tatrák leváltására nincs konkrét terv, ráadásul nemrég felújították jó részüket. És egyébként sem tisztázott, hogy a Ganzok után a Banánok vagy a Tátrák kerülnek a lángvágóhoz

2016. febr. 6. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
a ganzokból még marad egy kevés... a tátrákból meg pláne!
2016. febr. 6. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

"És egyébként sem tisztázott, hogy a Ganzok után a Banánok vagy a Tátrák kerülnek a lángvágóhoz"


Logika alapján a hannoveriek (hiába atom jó gép), hiszen a Tátrák fiatalabbak, és folyamatosan felújítják őket (ezek is jó korszerűek). Logikátlan lenne felújítani őket, majd hamarosan kukázni...

2016. febr. 6. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
A Tátrák lecserélése napirenden sincs.240 darabot most körszerűsítenek. Az ICS-k addig maradnak, (legalább egy részük) amíg nem tudnak valahonnan keskenyebb villamosokat beszerezni. A Szabadság-hídon és a Lánchíd pesti aluljárójában ugyanis csak ezek férnek el.
2016. febr. 6. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
80%

Ahoj!


Kopp-kopp!

Azért van Budán a szélesítés, hogy bármilyen villamossal lehessen közlekedni a Lánchíd alatt. Egyedül a Szabadság-híd jelent majd szűk keresztmetszetet de ott is csak a visszapillantók jelentenek akadályt, a CAF pl. kamerával dolgozik, nem lejátszott menet, hogy nem búcsúzik minden Ganz.


Amit lehet tudni:

TW6000 - várható, hogy akár még több lesz belőle vagy a fiatalabbakra cserélik le a flottát, de a számuk nem fog csökkenni, csak selejteznek belőle.

T5C5K2...-minden Tátra felújítást kap és várhatóan még megy 15-20 évet.

Combino - elviekben már csak 22-23 évük van hátra, meglátjuk hogy bírják.

CAF - 30 évre tervezték

Ganz - folyamatos selejtezés, ahogy csak lehet.

KCSV - felújításon vannak, maradnak.

Jelentős selejtezésnek akkor indulnak neki, ha lesz CAF lehívás és mind a 118 itt lesz Budapesten.

2016. febr. 8. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

#5

A fizika törvéyei szerint attól, hogy a Clark Ádám téri aluljárót kiszélesítik, attól még a Roosevelt alias Széchenyi téri aluljáró ugyanolyan keskeny marad

2016. febr. 8. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

Ősszel lesz egy nagyobb selejtezés, mert forgalomba állnak a hosszú CAF-ok az 1-esen, az onnan lekerülő Tátrák pedig véglegesen le tudják váltani a Ganzokat a 19-41-esről.


[link]


Ez alapján tervben van a 2-es villamos teljes felújítása, mely során a vonalat Tátra-kompatibilissé teszik, illetve akadálymentesítik a peronokat. Gondolom a következő adag CAF-ok egy részét ide tervezik, illetve Újpalotára.


A Szabadság híd már kicsit keményebb dió. Nem vagyok szakértő a témában, de ott már nem csak a szélességgel lehet probléma, hanem esetlegesen az új szerelvények súlyával is. Itt még jó ideig maradnak a Ganzok, ha a 2-esről felszabadulnak a KCSV-k, akkor kizárásos alapon ide fognak kerülni.

2016. febr. 10. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Utálom a CAF-ot! Olyan lassú! A Ganz a kedvencem. A 19-es vonalán már járnak sajnos a CAF-ok.
2016. ápr. 1. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Én meg a Ganzokat utálom. Elismerem, hogy egykoron nagyszerű magyar mérnökök tervezték, és milyen nagyszerű lenne, ha most is képes lenne az ország jó villamosok gyártására. Nagyszerű, hogy ennyi éven át járták ezek a tuják a várost, de ma már nem képesek a megfelelő színvonalat nyújtani. Olyan érzés rajtuk utazni, mintha szét akarnának esni, még a jó állapotú, új pályákon is, mellette pedig még büdösek is. Szerencsére nem kell nagyon sokat várni és a 19/41-re hamarosan visszatérnek a Tátrák.


A CAF pedig csendes, szinte csak siklik a síneken, még a katasztrofális állapotú Móricz - Gellért tér között sem túl kényelmetlen.

2016. ápr. 3. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Sajnos. Sokkal idegesítőbb a bugasa....en meg azt nem szeretem
2016. ápr. 4. 07:40
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!