Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi annak az oka, hogy a...

Mi annak az oka, hogy a magyar vasúti közlekedés ilyen rossz állapotban van?

Figyelt kérdés
Naponta járok vonattal, és nincs olyan hét, amikor ne lenne legalább egy nap, amikor fél órát késik a vonat, de a 10/15 perces késések már szinte naponta előfordulnak. És akkor még nem beszéltem arról, hogy a kocsik belseje mennyire piszkos, büdös. Mégis elkérnek egy rakás pénzt az utazásért, közben vasúti a dolgozók meg nagyon alacsony fizetést kapnak. Akkor mégis hova megy az a sok pénz, ha a dolgozókat sem fizetik meg rendesen, és a vonatokat sem tartják karban rendesen? Szóval elsősorban az érdekelne, hogy mi ennek a problémának a forrása, és min kellene változtatni.

2016. febr. 19. 12:21
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
33%

A forrás a 40 év vad kommunizmus/szocializmus és a látszat rendszerváltás. A többi már csak ennek cizellálása.

Halkan jegyzem meg, az a munka amit a vasutasok végeznek (minőség, mennyiség, elkötelezettség, hozzáállás stb) nem érdemel több bért. De ezért le leszek pontozva úgyis.

2016. febr. 19. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Mivel én csak igénybe veszem a szolgáltatást, nem látok bele a szervezet működésébe, így nem az én dolgom eldönteni, hogy mennyit érdemelnek, de a MÁV dolgozói mindig is panaszkodtak az alacsony fizetésre, most is éppen vasutassztrájk van készülőben.
2016. febr. 19. 12:26
 3/13 anonim ***** válasza:
100%
Több évtizednyi forráshiányos gazdálkodás és a hosszú távú gondolkodás gyakorlatilag teljes hiánya minden tulajdonosi és szervezeti szinten. Ezekre gyakorlatilag minden visszavezethető.
2016. febr. 19. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%
Országos szinten biztos ilyen helyzet, de itt Budapest elővárosában kifejezetten színvonalas a szolgáltatás. Ütemes menetrend, új Flirt motorvonatok, jó minőségű 120-as pálya, amit ki is használnak a vonatok. A kék Flirtben van sebességkijelzés, és két állomás közt valóban 120-szal repeszt a személyvonat. Nyáron van légkondi is. Szóval létezik minőségi szolgálatatás is. Nem mellesleg a budapesti elővárosi forgalomban résztvevők száma nagyobb, mint az ország többi részén közlekedőké. Idővel majd oda is eljut a fejlődés. Csak hát ugye a Flirt vonatok nem távolsági közlekedésre vannak tervezve.
2016. febr. 19. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%
Magyarország nem olyan gazdag,nincs pénz a felújításra! Nehogy azt hidd ám!
2016. febr. 20. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Ahogy 15:17-es írja, ez is a "fejétől bűzlik a hal" esete. Se források, ami van azt is hülyeségre költötték, se hosszabb rövidebb távú tervek.


De az elmúlt évek óta tapasztalható némi fejlődés, hosszú távon az IC vonatok is rendben vannak leszámítva a csillagászati árukat.

2016. febr. 20. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

Az hogy szórják a pénzt!!!!!

A többi pv.

2016. febr. 21. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
100%

pl. egyik ok lehet hogy rengeteg pénz el megy az oktatásra

indit egy 30 fős tanfolyamot.

Oktatásszervező a BGOK neki fizet a Máv és Máv start.

Elindul a tanfolyam roszabb esetben egy hónap után jobb esetben 3 honap után elküldenek 10-15 embert a tanafolyamrol.

Számold ki addig kifizetik a

- járulékokat

- fizetést

- VBKJ

- arcképes

- tanfolyam dija

- kollegium ( 3000 ft/nap )

ez alap hangon is ugy hogy arcképesre is számolsz x összeget kb 2 millio ft / FŐ

inditja következő tanfolyamot ugyan ez megy ..


MÁV azt mondja darab darab...

Csak igy van bevétel a BGOK nak is

2016. febr. 21. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
8-as vagyok azt még elfelejtettem hogy a hatósági KTI vizsga is 26.000 ft körül van meg a potvizsga 3x lehet menni
2016. febr. 21. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

#8


Az arcképes miért 2 millió/ év?

2016. febr. 21. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!