A Földalattin (M1-es metró) -n miért nem várja meg a sofőr hogy beszálljanak az utasok?
Egyszerű: a sűrű követés miatt rövidek az állomási tartózkodási idők, a járművezetők a másodpercalapú menetrendet tartva kell közlekedjenek azért, hogy ne kapjon vöröset a mögöttük érkező vonat. Ha túltartózkodna a vonat az állomásban vagy szimplán megnövelnék a tartózkodás idejét,ritkítani kellene a jaratokat és ez zsúfoltsághoz vezetne, ami további túltartózkodást és további késéseket eredményez.
A megoldás nyilván a vonathosszok növelése lenne, de ehhez minimum új vonatok kellenek, akar hosszabb peronokkal.
Elsőre tényleg furcsa, mert kb ahogy kinyílt, már zárja is, na de ennyi idő alatt is simán kicserélődnek az utasok.
Alapból ahogy írták rövid követési idők, sűrű megállók, a járművek kapacitása sem óriási. Na meg ez tipikusan olyan, hogy "na miért nem várja meg ezt a 10 embert", csak közben odaér még 50.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!