Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Van az az "aranypart expressz"...

Van az az "aranypart expressz" vonat tegnaptól, Záhony-Debrecen-Keszthely viszonylatban. Miért is "expressz az a vonat?

Figyelt kérdés

Ugyanis még nem néztem,hogy a dunántúlon hol áll meg de biztos ott is jó sok helyen,viszont Cegléd-Nyiregyháza között két három megállóhely kivételével mindenhol megáll,úgy mint a személy meg a többi sebesvonat.Nyiregy és Záhony között sem néztem még de gondolom majdnem ott is mindenhol.


És akkor ezt miért expressznek nevezik?

Az expresz az nagyon ritka helyen áll meg azért expresz,ráadásul a menetrendkönyvben is vékony időadatokkal van feltüntetve,nem pedig vastagon mint a sebes,gyors,ic,ec.


Legalább ne adták volna neki azt,hogy "expresz" hanem pl.aranypart sebes vagy személyvonat,mert még a gyorsnál is személyebb színtiű.


Meg miért traxx mozdony húzza úgy ahogy a hat kocsis Latorca inter cityt is meg jó pár sebesvonatot a 100-as vonalon?

A traxxot nehezebb tehervonatokra gyártatták nemigaz?


Személyszállítókra az 1-es vonal kivételével jó a szili is egyenlőre mert 160-al csak 2020-tól fognak menni a 100-ason,addig meg 120-al ami a szilinek kiváló. Meg ugye Kabánál 20-al is megy .


Szóval ezt nem értem amit fent kérdeztem azt sem,hogy van ez?



2016. jún. 19. 21:53
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Azért expressz, hogy helyjegyes vonat legyen, a vonatnemek közti határok néha megváltoznak.
2016. jún. 19. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Helyjegyes vonat lett, illetve 40 percel rövidebb a menetideje, mint a sebesé volt.
2016. jún. 19. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Van egy vonat, ami az útvonala egy részén gyűjti az utasokat, majd sok helyen áthalad, a végén meg teríti a népet. Ez nyilván sebesvonat eddig. Azonban nagyon hosszú utat tesz meg, így felmerülhet a kötelező helybiztosítás igénye. Mivel azonban ez egy magasabb minőségű járműparkot éskevesebb megállást feltételező InterCity kategóriát feltételezne, kerestek egy köztes vonatnemet. Ezért lett expressz.


A mozdonyfordák világa pedig bonyolult, adott esetben még egy kétkocsis kirohanós személyvonatra is megérheti Gigantot rakni, ha úgy jön ki a lépés. Szóval ne lepődj meg, jó az a Traxx oda - ami amúgy univerzális felhasználásra készült, nem csak teherrel használható gazdaságosan.

2016. jún. 20. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.


Mivel még csak a menetrendjét láttam a menetrendben az aranypart expressznek,de élőben nem ,ezért azt mondnátok még el,hogy idén milyen kocsikból áll?


A másik ami Tapolcáról jön az milyen kocsikból áll? (AZegyébként ha jól láttam maradt sima sebes.)

2016. jún. 20. 17:07
 5/8 A kérdező kommentje:
...mondjátok...
2016. jún. 20. 17:08
 6/8 anonim ***** válasza:

Aranypart: Schlieren kocsik+Ds poggyászkocsi


Tapolcai gyors: felújított fülkéskocsik

2016. jún. 20. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Milyen az a schlieren kocsi?
2016. jún. 20. 21:15
 8/8 anonim ***** válasza:

az osztrák vasúttól használtan vásárolt kocsik. összességében elég jók.


[link]

[link]

2016. jún. 25. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!