Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért kellett a 70-es trolibus...

Miért kellett a 70-es trolibuszon szólóra cserélni a csuklós járműveket?

Figyelt kérdés
Lassan fél éve 412T, GST, és SST12 közlekedik.. Tanítási időszakban alig lehet felférni rájuk... Miért nem volt jó az IK435T és a MAN?

2016. júl. 26. 10:30
 1/3 anonim ***** válasza:
74%

minden forint számít.


utasszámlálás, bevétel, gazdaságossági számítások, aztán csere.

..hogy alig lehet felférni?...az a járat a leggazdaságosabb.


ez ennyire egyszerű..

2016. júl. 26. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
97%

Eredendően ezek (70-78, 73-76) szóló vonalak, nem józan értelemből, mondjuk inkább úgy: hagyományból, és a csuklósok csak kényszerből voltak ott köztudottan átmenetileg, mert épp nem volt más. Szó se volt róla, hogy az ott marad.


Most pedig a magánvéleményem következik: Persze ezek az állatok - nem tudok finomabban fogalmazni - elfelejtik, hogy egy hagyományos busznak (mint pl. Ik200-asok) meg ezeknek az évről-évre ostobább utastér-elrendezésű - megint csak finoman fogalmaztam - alacsonypadlós csodáknak a befogadóképessége nem emlegethető egy lapon. Pláne ha még félszobányi akkumulátorterekkel meg nem állhatsz az ajtóbannal izélgetik az utast, ahelyett hogy kicsit elgondolkodnának magukon a tervező urak, hogy sikerül immáron 30 ülésből 35-öt használhatatlanná tenni, mindenféle vasakkal, feljövő dobozokkal, combközépnél kezdődő üvegfalakkal és egyéb jókkal. Nekik kéne a saját buszaikban eltölteni napi két órát, nagyon megérdemelnék.


Továbbá azt is elfelejtik, hogy ezek a vonalak akkor voltak szólónak kitalálva, amikor párhuzamosan járt még velük az 1-es illetve a 33-as csuklósbusz, amit gazdasági muszájból '95-ben leállítottak. Érdekes módon a 33-as helyén azóta sincs semmi, pedig az utóbbi időben, ebben a fenejóban, mint a gyom szaporodnak minden másféle a túldimenzionált, totál értelmetlen, egyszerűen gyerekes és gazdaságtalan autóbuszvonalak százszor megmagyarázhatatlanabb indokkal is... Jó, ne járjon, és füstöljön ott autóbusz, rendben, de akkor a kieső csuklósbusz vonalak helyett simán be kellett volna azóta szervezni 8-10 csuklós trolit a 70-esek meg a 76-osok közé. Ennek érzed, meg érezzük mindannyian a hiányát.

2016. júl. 26. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Vannak "gazdaságossági indokok" is, de azért a szűk belvárosi utcákban, sok 90 fokos kanyarral nem túl praktikusak a csuklós buszok/trolik. Anno az IK 180-asokat is az akkori 5-ös buszon tesztelték. /Pasarét-Deák tér-Dohány u-Dózsa György út/. A buszok beváltak, de ezen a vonalon mégsem jártak.
2016. júl. 30. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!