Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikorra valósulhat meg a...

Mikorra valósulhat meg a ferihegyi vasúti összeköttetés?

Figyelt kérdés
2018. máj. 22. 02:59
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
amikor a politika rábólint. még nem.
2018. máj. 22. 05:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Nálunk ez kb azzal egyenértékű, mintha még 8 hidat akarnának építeni a Dunán. Megvalósíthatatlan. Önmagában nem az, de ilyen töketlen országban az.
2018. máj. 22. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Amint megegyeztek a Nemzet Gázszerelőjével, hogy az árból kinek mennyit kell visszaosztani, és mennyit tarthat meg magának.
2018. máj. 22. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Melyikre gondolsz? A logisztikai központhoz vezető iparvágány felújítása már elkészült, de még nem vették használatba.


Ha a személyforgalmi összekőttetésre gondolsz, arról kormánydöntés van, hogy IKOP-keretből fogják finanszírozni és a 100a vonalból épül 22 km-es kiágazás Pestszentlőrinc és Monor között. Még legalább egy évig tart az előkészítő munka.

2018. máj. 22. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Én még egyszer sem jártam Ferihegyen, de ha már vonatot terveznek, akkor az M3-as metrót is kivezethetnék odáig.
2018. máj. 22. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Csak az M3-as metró kivezetése Ferihegyre soha nem térülne meg. Egy alagutat fúrni baromira drága, főleg ekkora távolságra (kb. 9 km alagutat kellene fúrni, azzal szemben, hogy a jelenlegi vonal hossza összesen 17 km). Ferihegyre megy óránként csúcsidőben 10-12 busz (100E és 200E együtt), ezeknek az utasait 2, azaz kettő darab metró el tudja vinni, tehát fél óránként kellene indítani egy metrót, és emiatt fúrjunk oda jópénzért alagutat? Miközben a vasút is teljesen versenyképes, töredéke annyiba kerül, és az ország keleti részét is képes összekötni a repülőtérrel.
2018. máj. 22. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Egyrészt, nem kell alagutat fúrni, mert KöKi után mehet a vasút mellett. Másrészt, nem kell minden metrónak kimennie Ferihegyre. A Határ útnál úgy is 3 vágány van, elég ha minden fél órában egy metró megy ki odáig.
2018. máj. 22. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Meg mindig áll a kérdés, hogy ha fél óránként meg egy metró, akkor mi értelme a beruházásnak? Tényleg óránként 2 vonat miatt kellene egy ilyen beruházást megvalósítani? Persze biztos oda lehetne hákolni a jelenlegi vasút mellé metróvágányt szintén jó pénzért, csak annak meg mi értelme, miközben ott jár a nagyvasút, ami gyorsabb, a varosközpontba megy, és az ország másik felét is összeköti a reptérrel?
2018. máj. 22. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Mikor a taxis hiénák végre leépülnek, szóval kb. soha.
2018. máj. 25. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!