Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Várhatóan 2020-ra csúszik az...

Várhatóan 2020-ra csúszik az e-egyrendszer bevezetése a BKK-nál. Nem nevetséges ez már?

Figyelt kérdés

[link]


Kb. 10 éve kellett volna átadni, de minden évben rádobnak újabb 2 évet. Úgy néz ki, soha nem lesz kész (persze a pénzt azért viszi szépen).


Nem nevetséges ez? Egy 20 éve elavult jegyrendszert használunk azzal a felkiáltással, hogy "most már minek változtatni, úgyis jön az e-jegy". Csak az e-jegy sem jön soha. És még évekig lehet lyukasztgatni átszállásonként a vonaljegyet.


2018. aug. 16. 11:36
 1/8 anonim ***** válasza:
44%
de, nevetséges. tudsz valami megoldást? örömmel vennék.
2018. aug. 16. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:
18%

Budapest tömegközlekedése úgy ahogy van nevetséges. Pl 1-2 évente teljes villamosvonal felújítás, ahelyett hogy egyszer megcsinálnák normálisan. A 3as metró vagy kigyullad azért zárják le, vagy felújítják, ami után újra kigyullad mert a kocsikat kéne lecserélni. Múltkor egy kerekesszékest nem engedtek fel a trolira a viharban, mondván hogy nem jó, vagy nins meg az a feljáró amit ilyenkor a sofőr lenyit. Ha épp nem veszel jegyet vagy otthonhagyod a bérletet megbüntetnek, ellenben a csövivel aki akár maga alá is csinálhat a szép, és tisztíthatatlan üléseken. És még szerintem lehetne sorolni. Ettől függetlenül a hálózat nem rossz mert mindenhova el lehet jutni. Főleg amikor nincs a rutinszerű felújítás.


Az új jegyrendszertől meg mitvársz? Emlékszem a 4es metró gödreiben már fák nőttek mire vagy 10 év után folytatták és végre befejezték az építését. Valakinek mindez jó üzlet

2018. aug. 16. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

"tudsz valami megoldást?"


Gondolom vannak felelősök, nos, őket elküldeni a cégtől. Ha a beszállító hibázott, felmondani vele a szerződést. Majd kötni egy új szerződést, és valamire való emberekkel együtt megcsinálni a jegyrendszert. Az sem baj, ha emiatt még pár év rámegy, de fel kellene végre fogni, hogy vannak következmények, és nem bohóckodhatnak 10+ éven át.

2018. aug. 16. 12:22
 4/8 anonim ***** válasza:
Hidd el ki van ez találva. Nem véletlenül tart eddig.
2018. aug. 16. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
A beszállítónál màr évek óta a raktárban porosodnak a metró beléptetőkapui, nem rajtuk múlik, ők már szerelnének. A buszos vállalkozások is segítőkészek, hiszen legközelebb ugorhat az üzlet, ha beintenek egy ekkora projektnek. De a BKV és a BKK, a két legnagyobb állami (önkormányzati) szereplő a sztoriban, no meg a közlekedési hatóság, egészen elképesztő erővel lassítják a projektet és nem is igazán láthatóak a pontos motivációk, így egy jó adag bénázást sejt az ember.
2018. aug. 16. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Aki dolgozott már a közszférában, az tudja, hogy tízszer annyi az értelmetlen adminisztráció és bürokrácia, mint amennyit sejt az átlagember. Emiatt nem halad semmi, aminek köze van az államhoz vagy a fővároshoz.
2018. aug. 16. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Az nevetségesebb, hogy te még elhiszed LESZ valaha ilyesmi.


Tudod, amíg egy gyerek széthekkeli a BKK onlány rendszerét, addig nem kéne semmilyen e-jegycuccot bevezetni.

2018. aug. 17. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

"Gondolom vannak felelősök, nos, őket elküldeni a cégtől. Ha a beszállító hibázott, felmondani vele a szerződést. Majd kötni egy új szerződést, és valamire való emberekkel együtt megcsinálni a jegyrendszert. Az sem baj, ha emiatt még pár év rámegy, de fel kellene végre fogni, hogy vannak következmények, és nem bohóckodhatnak 10+ éven át."


Jah, csak kár, hogy ez állami szférában nem működik.


Elküldöd a cégtől a felelősöket. - És akkor kik fogják menedzselni a projektet? A friss diplomások nulla tapasztalattal?


Felmondasz a beszállítóknak. - Igen, ez egy reális elképzelés, de az a helyzet, hogy egy ilyen szintű cégnél, mint a BKK nem szerződhetsz le akárkivel. Kell lennie a cégnek megfelelő certifikációinak, megfelelő ajánlatának (mivel pályázat lévén kapja meg valaki a projekt megvalósításának jogát), egy akármilyen cég ezt nem tudja csak úgy elvállalni. Mellesleg ha felmondod a szerződést, akkor mehet az évtizedekig tartó bíráskodás, addig aztán tényleg egy helyben fog állni a projekt. Arra is számítani lehet, hogy cserébe a kedvezményeket is elveszik, mert bizony általában az szokott lenni, hogy megrendelésekért cserébe kedvezményt nyújtanak a megrendelőnek (aki most a BKK, avagy az állam).


Pár év rámegy. - Ezzel csak az a baj, hogy nem pár év fog rámenni, hanem minimum 10 év, mert a cég már elnyerte a megvalósítás jogát pályázaton keresztül. Csak úgy tudod felmondani, ha szerződést szegnek (nem csinálják meg az alkalmazást pl.), de itt erről szó sincs. Innentől kezdve a szerződés felmondása csak bíróságon keresztül lehetséges, amiből szépen kibontakozik egy 10 éves bíráskodás, addig pedig a projekt be lesz fagyatva. Se előre, se hátra, ez aztán tényleg az igazi megoldása a problémának!

2018. aug. 18. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!