Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Tanárok, nyáron mennyi fizetés...

Tanárok, nyáron mennyi fizetésre lehet számítani? Mennyivel szokott kevesebb lenni a fizetés?

Figyelt kérdés
Kezdő tanár vagyok, ez az első évem, tehát 89 000 ft-ot keresek. Úgy hallottam, nyáron kevesebb pénzt kapunk, a szabadság miatt. Igaz ez? Mennyivel lesz kevesebb?
2011. márc. 23. 14:58
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
100%
Aki ostobaságokat firkál tudatlanságból meg gyűlölködésből, azzal nem kell foglalkozni. A nyári fizetés attól függ, hogy minden órád kötelező óraként van-e elszámolva, vagy van benne túlóra. Túlórapénzt ugyanis nem kapsz. Nekem úgy volt, hogy az órarendi óráim egy része túlórának volt elszámolva, ezért is mondtam fel. Ilyen munkaszerződésbe ne menj bele.
2011. márc. 23. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
100%

Így van, ahogy az utolsó mondja: csak a szerződésben foglalt alapbéredet kapod meg, mindenféle pótlék nélkül.

De ha most 89-et keresel, akkor abban nem hiszem, hogy benne van bármilyen pótlék, tehát valószínűleg kábé ennyit kapsz nyárra is.

2011. márc. 24. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
50%

Nem rajongok a tanárokért, mert megérik a pénzüket. Sajnos nagyon kevés már az "igazi tanár, aki lelkiismeretes". Ennek ellenére mondtam a gyereknek, hogy menjen gimibe, aztán tanárnak. Válasz.. "hogyne, hogy engem is úgy utáljanak, ahogy mi utáljuk a tanárokat?" Van benne valami. De amíg 3,8-ra azt mondja a tanárnő, hogy örülj, hogy kettest kapsz, addig menjenek a francba.


Mellesleg ezért nem értem én, hogy minek ez a sok diplomás ember. A pályakezdők munkanélkül vannak, mert telített minden "igazgatói szék". Én diploma nélkül 160-at keresek. És csak napi 8 órát kell dolgoznom :)Ez se sok, de legalább nem utálnak.

2011. márc. 24. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza: