Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Vállalhatok diákmunkát, ha...

Vállalhatok diákmunkát, ha estin tanulok?

Figyelt kérdés
2014. aug. 26. 14:27
 1/7 anonim válasza:
Azért mert egy nappali tagozatos diák elsősorban diák, és csak másodsorban munkavállaló pl. Míg te esti tagozatos diák vagy, így az időd nagyrészét nem az iskolában töltöd, tehát simán lehetnél főállásban munkaállaló. Te esti tagozatosként elsősorban nem diák vagy.
2014. aug. 26. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Nem, ha estin tanulsz, akkor rendes, főállűsú munkát vállalhatsz, már nem számítasz diáknak.
2014. aug. 26. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Hát ez fantasztikus. Elsősorban nem diák vagyok, de nem véletlenül, meg hobbiból iratkoztam be, hanem azért, mert nincs érettségim, és érettségi nélkül még szar munkát se találok.

Egyedül abban reménykedtem, hogy diákmunkát kaphatok, mert az bezzeg annyi van, mint a szemét, de akkor cseszhetem, éhen fogok halni.

2014. aug. 26. 14:38
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat.
2014. aug. 26. 14:39
 5/7 anonim ***** válasza:
Próbáld meg, keresd fel azokat, akik diákmunkát hirdetnek és kérdezd meg, hogy alkalmaznának-e legalább határozott időre, mint a diákokat, főállásban, hátha valaki így is felvenne. Próba, szerencse.
2014. aug. 26. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

diákmunka kifejezést el kéne felejteni, ilyen kategória sem a munkajogban, sem az adózásban nincs.

Iskolaszövetkezet tagjaként végzett munkàra valóban csak nappalis tanuló és hallgató vehető fel, de estisként simàn vállalhatsz állást munkaviszonyban, megbízással vagy egyszerűsített foglalkoztatás keretében.

2014. aug. 26. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Tudom, hogy vállalHATok munkát. De azért járok iskolába, mert nincs érettségim. Érettségi nélkül pedig nem találok munkát munkaviszonyban, megbízással vagy egyszerűsített foglalkoztatás keretében.