Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Orvosok határok nélkül?

Orvosok határok nélkül?

Figyelt kérdés

Végzős diák vagyok, és még nincs egy határozott továbbtanulási célom. Az orvosi is a pakliban van de nagyon nem tudom, hogy megpróbáljam-e (a kémia nem épp a szívem csücske, és az emelt...kicsit ijesztő) mert ha meg tudnám csinálni az általános orvosit, a nagy álmom az lenne, hogy csatlakozzak az Orvosok határok nélkül nevű önkéntes szervezetbe. De ha állami támogatáson végzek a SOTÉn, utána csatlakozhatok-e? Vagy itt kéne Mo.-n praktizálni, míg gyökeret eresztek? (Nem volt sose vágyam, hogy orvos legyek, rendelőben üljek, és emberek orrába meg fülébe kukkoljak. Sebésznek, neurobiológusnak nem vagyok elég határozott meg erős, és zseni se vagyok, szóval nem tudom. De az embertant hihetetlenül érdekesnek tartom és szívesen tanulnám.)

Ps. ha valakinek van tapasztalata ezzel, vagy bármely más önkéntes szervezettel, nagyon szívesen venném, ha megosztaná.. ugyanis valós ismeretem nincs az önkénteskedésről (az állatkertben önkénteskedek ugyan pár éve, de hogy ez nagybetűsen hogy megy, azt nem tudom), csak nagyon szeretnék ilyesmit csinálni. :)

(Köszönöm ha bárki válaszol.:D)



2014. szept. 26. 22:16
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem hiszem, hogy egy szervezethez való csatlakozás esetn a külföldi munkát gátolnák. Most is vannak katasztrófaorvosok, akik rendszeresen járnak külföldre. A röghöz kötésnek az elsődleges célja az életvitelszerűen kint élők és költözők sajátos visszatartása. De az is megkerülhető, ha itthon is dolgozgatsz, de kijársz havonta néhány alkalommal ügyelni, a fizetésed duplázod, és itt is vagy meg ott is vagy.
2014. szept. 28. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Szia!

Én nem ismerem ezt a szervezetet, de elsőéves vagyok a SOTE-n, és a röghözkötéshez szeretnék hozzászólni. Ez azt jelenti, hogy:

- a diploma megszerzéséig max. 1,5szörösét lépheted túl az egyetemi képzési időnek (6 év másfélszerese 9)