Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Mire jelentene fel? Mit tegyek?

Mire jelentene fel? Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Egyetemi hallgató vagyok. Meg szerettem volna kérni egy tanárt, hogy a 3 gyakorlatot engedjen már másik csoportban teljesíteni, mert dolgozom és nem tudok 15 héten keresztül csak szerdán járni az adott gyaxira. Először meg sem akart hallagatni, majd elkezdett alázni keményen, hogy ezt megelőző tárgyat is 4. felvételre teljesítettem. Ès ezt olyan mekkora hülye vagy hangsúllyal. Majd közöltem vele, hogy ez nem igaz, már csak azért se mert annyi éve nem is járok az egyetemre, másrészt nálam volt az indexem ésmutatni akartam, hogy ott van benne , hogy 2 alkalommal vettem fel és teljesítettem. Erre ő továbbra is mondta a hülyeségét, hogy márpedig igenis 4 felvétel volt. Ès hogy én hogy kételkedhetem a szavában, mikor az oktatót tisztelni kell. Majd többször elhangzott tőle, hogy feljelent. Azt nem tudom mire... A hallgató nem védheti meg magát, ha jogtalanul alázzák. Majd végül mondtam neki én tisztelem az oktatókat, amelyiket van mire. Majd megint többször elhangzott a fel fogom jelenteni mondat.. De otthagytam, bezártam az ajtót. Most viszont nagyon idegesít. Mit tegyek? Menjek a feletteséhez, vagy a dékánhoz?

2015. febr. 11. 00:25
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
82%