Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Történelem korrepetálás?

Történelem korrepetálás?

Figyelt kérdés
Lányom erősen bukásra áll történlemből. Segítene neki ha elküldeném történelem tanárhoz korrepetálásra. Már félévkor is felajánlottam neki hogy keressünk egy tanárt de ő makacskodott hogy nem kell. A helyzet nem javult. Mit tud segíteni egy tanár? Mert szerintem csak le kéne ülni és megtanulni alaposan?
2016. máj. 6. 12:38
 1/4 anonim ***** válasza:
Semmit, mert ha a lányod lusta, akkor a tanár sem fog segíteni ezen.
2016. máj. 6. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Én matek tanár vagyok, és sajnos itt is van sok olyan tanuló aki még az alapvető tételeket, definíciókat és képleteket sem hajlandó megtanulni.


Igen, lehet hogy egy külön tanár segítene, mert (most furán hangzik) de rá jobban hallgatna, volna egy rendszeres számonkérés, átbeszélnék az anyagrészeket.

Csak vele foglalkozna.

Nyilván helyette nem tudja a tanár megtanulni, de ösztönözni, bátorítani tudja.


Illetve sokaknál az is "segít", hogy tudják, hogy akár ők, akár a szüleik nem kevés pénzt kifizetnek egy-egy külön óráért, és akkor már jobban összeszedik magukat.

2016. máj. 6. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ. A logikai dolgok mennek neki a matek a számvitel (gyakorlati része). Megirja az elméletet 1-re a számolásos része 5.Ha nem sikerül az év vége akkor valószínű keresek neki egy tanárt.(Saját magam megnyugtatására.)Tavaly sokat kínlódtam vele kikérdeztem, de három gyerekem van és dolgozok ki nyüstöli még a 18 éves gyerekét?Már belefáradtam.
2016. máj. 6. 22:12
 4/4 anonim ***** válasza:
Esetleg én még ajánlom a Studium Generale felkészítőit is (ha Budapest nincs túl messze), mert én is jártam matekból és töriből, és a törit teljesen más koncepció alapján tanítják, sokkal érdekesebben. (hátha ez beválik)
2016. máj. 13. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: