Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » A némettanárok dühösek,...

A némettanárok dühösek, amiért az angol a világnyelv?

Figyelt kérdés

2018. júl. 7. 16:50
 1/9 anonim ***** válasza:
79%
Aligha, egy tanárnak ennél a legtöbbször több esze van.
2018. júl. 7. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
0%

Volt egy híres Bajor némettanár, dühítette, csinált egy az ő nyelvükön nevezetett ,,Blitzkrieg"-et és lássuk meg mi lett az eredménye... orosz lett a világnyelv 45 évig.


amúgy úgy leszarják szerintem ahogy van itt Magyarországon mindegy

2018. júl. 7. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
68%
Én például olasztanár vagyok, és nem zavar. Mivel angoltanárból túlkínálat van, míg jó olasztanárt nem könnyű találni. Az ország egész területéről vannak tanítványaim, sőt, még külföldről is.
2018. júl. 7. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

oké, de az olasz az más, az itthon sem olyan jelentős.


A német meg azért itthon még ér is valamit, ezért lehet nehéz szembesülni vele, hogy világszinten még a top 10-ben sincs, hiszen a francia, kínai, orosz, arab, hindi, spanyol, stb mind fontosabbak nála.

2018. júl. 7. 18:05
 5/9 anonim ***** válasza:

Hogyne. Minden reggel felesküsznek a Mein Kampf-ra, hogy világnyelvet csinálnak a németből.

Ugyan, kérlek. A tanárokat ez baromira nem érdekli. Ráadásul lehet, hogy globálisan nézve nem olyan fontos, mint például az általad említett nyelvek, de mind a magyar-, mind az európai munkaerőpiacon sokkal több németül is beszélő alkalmazottat foglalkoztatnak. Ennélfogva ez a nyelv itthon sokkal fontosabb, mint pl. egy spanyol.

2018. júl. 7. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

értem, szóval beletörődtetek


végül is elhiszem, hiszen a német népesség fogy még a sok bevándorló ellenére is


míg a spanyol, francia, kínai és hindi nyelv exponenciálisan növekszik

2018. júl. 7. 19:09
 7/9 anonim ***** válasza:
67%