Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Valaki meg tudná nekem ezeket...

Valaki meg tudná nekem ezeket oldani? Nagyon nem értem szóval egy magyarázat is szuper lenne!

Figyelt kérdés

1. Et si on .................... /aller au cinéma/ ? 2. Si vous ............... /jouer à cache-cache/ ? 3. Si on .................../faire de l’auto-stop/ ?

4. Si tu nous ............................/chanter/ ? 5. Et si on .................... /prendre un taxi/ ? 6. Si les enfants ........................./manger bio à la cantine/ ?

7. Si nous y ..................... /rester encore/ ? 8. Et si monsieur le ministre me ...................................... /recevoir/ ?

d. Non, c’est trop dangereux !

g. Pas possible. Il est très occupé.

c. Jamais de la vie ! J’ai le trac devant tes amis.

b. Bonne idée, mais c’est plus cher !

e. Qu’est-ce qu’on donne à l’Odéon ?

f. C’est pas la peine. Il y a des bus de nuit.

a. Mais maman ! On n’est plus des bébés ! h. Pourquoi ? J’en ai déjà marre de cet hôtel.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.

5./ Réponds aux questions avec le factitif. /10 p./

Quelle famille !

1. – Madame, c’est vous qui avez tricoté votre pull ?

– Non, je ............................................................................. mon mari.

2. – Monsieur, vous repassez vos chemises vous-même ?

– Non, je ......................................................................... ma secrétaire.

3. – Didier, c’est toi qui vas réparer ton vélo ?

– Non, je .............................................................................. ma mère.

4. – Les enfants, c’est vous qui téléchargez vos chansons sur le Net ?

– Non, on ................................................................................ mamie.

5. – Inès, c’est toi qui as fait ces gâteaux ?

– Non, je ................................................................................... papa

Fais des phrases au passif. /14 p./

Le pense-bête d’une guide parisienne

1. La Bastille – prendre – le 14 juillet 1789 ................................................................................................................. 2. Les demoiselles d’Avignon – peindre – Picasso ............................................................................................................... 3. Les sculptures de Camille Claudel – exposer – au Musée Rodin et au Musée d’Orsay. ................................................................................................................. 4. L’Institut du monde arabe - ouvrir devant le public – depuis 1987 ................................................................................................................ 5. La ligne 14 du métro de Paris – mettre en service – en 1998 .................................................................................................................. 6. Le musée du quai Branly et la passerelle Simone de Beauvoir – inaugurer – en 2006 .................................................................................................................. 7. Un gratte-ciel pyramidal de 180 mètres – construire – en 2012 ................................................................................................................



2019. nov. 18. 11:41
 1/2 A kérdező kommentje:

Bocsi ez a rész véletlen.

d. Non, c’est trop dangereux !

g. Pas possible. Il est très occupé.

c. Jamais de la vie ! J’ai le trac devant tes amis.

b. Bonne idée, mais c’est plus cher !

e. Qu’est-ce qu’on donne à l’Odéon ?

f. C’est pas la peine. Il y a des bus de nuit.

a. Mais maman ! On n’est plus des bébés ! h. Pourquoi ? J’en ai déjà marre de cet hôtel.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.

2019. nov. 18. 11:42
 2/2 anonim ***** válasza:

Ne haragudj, de ezt az összevisszaságot nem tudom leírni és elmagyarázni.

Írd le mégegyszer, de csak és pontosan azt, amit tudni szerenél, hogy a válaszomben le tudjam kópiázni, és a dolgok miértjét el tudjam magyarázni.

(Pl. azt, hogy az elején az igéket imparfait-ban kell használni stb.)

2019. nov. 20. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!