Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Hol találok olyan oldat? Ahol...

Hol találok olyan oldat? Ahol (magyar nyelvtan) mondatokat tudnék elemezni, és a gyakorló sorok végén van megoldás is. Ha nem tudsz ilyen oldalt írnál pár mondatot. Megoldanám és utána hogy jó lett vagy nem abba kéne segíteni

Figyelt kérdés
alany állítmány tárgy jelző határozó
2009. nov. 2. 16:17
 1/5 anonim ***** válasza:
Ebben nemtudok konkrétan segíteni de könyvesboltban láttam ilyen nyelvtani elemzésekkel foglalkozó könyv, több szinten.Órán a tanárom is ilyenből adja az elemzést.
2009. nov. 2. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Találtam egy oldalt, ahol 9 elég rövid mondatot elemeznek, de a megoldás rögtön ott van alattuk, próbáld meg nem nézni.

[link]

Más ilyen szerintem nincs, csak könyvek.

2009. nov. 2. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Oldalt én sem tudok mondani, de magyartanár vagyok, és ha megmondod, hanyadikos vagy, akkor írok neked mondatokat, aztán kijavítom a megoldásaidat.
2009. nov. 3. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

nyolcadikos vagyok, de még csak a hetedikes anyagot fejeztük be. a magyar nyelv és kommunikáció tk-ból tanulok a 75.oldalig jutottunk el (tehát most jönnek a mellérendelő szószerkezetek)

előre is nagyon szépen köszönöm

2009. nov. 3. 14:08
 5/5 anonim ***** válasza:
Az jó, mert én meg abból tanítottam. Átnézem, mert egy ideje nem tanítok, meg vannak még könyveim, keresek neked mondatokat, remélem, holnap már tudok küldeni párat.
2009. nov. 3. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.