Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Valaki lefordítaná magyarra?

Valaki lefordítaná magyarra?

Figyelt kérdés

1. Ich bin seit zwei Jahren Nichtraucherin und zwar seit meiner Schwangerschlaft. Ich wollte natürlich ein gesundes Baby und hatte immer wieder von den vielen Gefarhren gehört denen Babys schon im Bauch einer rauchenden Mutter ausgesetzt sind. Der Anfang war hart aber der Gedanke an mein Kind hat mir geholfen. Heute vermisse ich das Rauchen überhaupt nicht.


2. Ich möchte eigentlich aufhören aber als Reporter bin ich oft im Stress und greife also zur Zigarette kann ich einfach nicht schreiben, Ich habe einmal versucht das Rauchen aufzugeben und zwar mit Akupunktur aber schon nach einer Woche habe ich wieder geraucht. Aber wer weiß irgendwann werde ich das Rauchen aufgeben.


3. Ich verstehe die Leute nicht die rauchen. Sie wissen, dass Rauchen der Gesundheit schadet. Die Folgen sind Husten chronische Bronchitis, Atembeschwerden und Lungenkrebs, Vor einem Jahr hat ein Onkel won mir Lungenkrebs bekommen. Das hat mich in meiner Überzeugung gestärkt nie im Leben eine Zigarette anzufassen. Ich finde es gut dass er heute überall Rauchverbote gibt.



2014. dec. 4. 20:23
 1/5 anonim ***** válasza:

1. Két éve nemdohányzó vagyok,mégpedig a terhességem óta. Természetesen egy egészséges babát akartam, és folyton arról hallottam, hogy milyen sok veszélynek vannak kitéve a babák a méhben egy dohányzó anyukánál. Kezdetben nehéz volt, de a gyermekemre gondoltam és ez segített. Ma már egyáltalán nem hiányolom a dohányzást.

2. Tulajdonképpen abba szerettem volna hagyni

, de riporterként gyakran stresszeltem és cigivel mérgezv egyszerűen nem tudtam írni. (?) (itt elég zavaros, a mondat nem is helyes nyelvtanilag) Egyszer megpróbáltam a cigarettát letenni és akkupunktúrával (próbálkoztam) (nincs igéd!), de egy héttel később újra füstöltem. De ki tudja mikor fogom letenni (ez a mondat sem helyes, azt hiszem ezt akarta kifejezni.)

3. Nem értem a dohányzó embereket. Mind tudják, hogy károsítja az egészségüket. A következmény lehet köhögés, krónikus hörghurut, légzési problémák és tüdőrák. Egy évvel ezelőtt a papám tüdőrákot kapott (tőlem ??). Ez megerősített benne, hogy soha az életben ne nyúljak cigarettához. Jó dolognak találom, hogy ma mindenhol dohányzási tilalom van.


a szöveget szó szerint fordítottam, néhol rá kellett jönni, hogy mit is akar megfogalmazni a szöveg írója, ugyanis a fogalmazás több helyen is hibás!

2014. dec. 4. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

1. Ich bin seit zwei Jahren Nichtraucherin und zwar seit meiner _Schwangerschaft_. Ich wollte natürlich ein gesundes Baby und hatte immer wieder von den vielen _Gefahren_ gehört denen Babys schon im Bauch einer rauchenden Mutter ausgesetzt sind. Der Anfang war hart aber der Gedanke an mein Kind hat mir geholfen. Heute vermisse ich das Rauchen überhaupt nicht.


2. Ich möchte eigentlich aufhören aber als Reporter bin ich oft im Stress und greife also zur Zigarette kann ich einfach nicht schreiben, Ich habe einmal versucht das Rauchen aufzugeben und zwar mit Akupunktur aber schon nach einer Woche habe ich wieder geraucht. Aber wer weiß irgendwann werde ich das Rauchen aufgeben.


3. Ich verstehe die Leute nicht die rauchen. Sie wissen, dass Rauchen der Gesundheit schadet. Die Folgen sind Husten chronische Bronchitis, Atembeschwerden und Lungenkrebs, Vor einem Jahr hat ein Onkel won mir Lungenkrebs bekommen. Das hat mich in meiner Überzeugung gestärkt nie im Leben eine Zigarette anzufassen. Ich finde es gut dass _es_ heute überall Rauchverbote gibt.

2014. dec. 4. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Nem tudom jól írtam-e le. Innen írtam:

[link]

2014. dec. 4. 20:54
 4/5 A kérdező kommentje:
köszönöm :))
2014. dec. 4. 23:59
 5/5 anonim ***** válasza:

Az általam kiemelt szavakat Kérdező te gépelted el, de szerencsére így is jól értette, aki engem megelőzött.


.


2. Ich möchte eigentlich aufhören aber als Reporter bin ich oft im Stress und greife also zur Zigarette ODER? kann ich einfach nicht schreiben

- Ide nekem csak valami kötőszó hiányzik nagyon.


.


Ich habe einmal versucht das Rauchen aufzugeben und zwar mit Akupunktur

- Szerintem ide nem kell még egy ige. Az a "und zwar mit Akupunktur" pont ugyanaz az eset, mint az 1-es szövegrészben az "und zwar seit meiner Schwangerschlaft".

2014. dec. 5. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!