Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Melyik igeidőt kellene használ...

Melyik igeidőt kellene használnom az olasz házimban? Nem tudom hogy melyik időben kéne elragoznom és miért (visszaható névmásokkal kell ragozni és ídőben egyeztetni) +le kell fordítani

Figyelt kérdés

1, Se Andreina non (sbrigarsi) ,non arriveremo mai in tempo all'appuntamento.


2, Il signor Grippi lo conosco da molti anni: é molto simpatico e (darsi) del tu.


3, Non appena Teresa e Flavia (prepararsi) ,usciranno per fare una passegiata.


4, Roberta e Claudio (GUARDARSI) un attimo,perché non riuscivano a capire dove si erannogiá visti.


5, Gustavo (innamorarsi) subito di Franca .non appena l'ha vista.


6,Perché ci hai messo tanto a venire?

Ho avuto un incidente: sono caduta e(farsi) male al ginocchio destro.


7, Paola e Mauro sono infelici perché hanno litigato circa un mese fa e da quel momento non (parlarsi) piú.


8, Patrizia, scusa tanto.(Dimenticarsi) dell'appuntamento perché do dovuto fare tante cose. Non (preoccuparsi) Laura, passeró io da casa tua uno di questi giorni per un caffé.



2017. okt. 12. 17:45
 1/1 anonim válasza:

1. Si sbrigerà

2. Glielo do

3. Si sono preparati

4. Si gurdavano

5. Si era innamorato

6. Mi sono fatto

7. Si parlarono

8. Mi sono dimenticato - non preoccuparti

2017. okt. 15. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!