Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Kommunikáció és médiatudomány...

Kommunikáció és médiatudomány szakos hallgató vagyok. Ha csak a BA-t végzem el akkor milyen esélyekkel tudok elhelyezkedni? Nem az érdekel h mennyit tudnék így keresni hanem h eltudnék-e egyáltalán helyezkedni. Tapasztalatok?

Figyelt kérdés
2009. szept. 17. 18:49
 1/5 anonim ***** válasza:
Nem akarlak elkeseríteni, de 1% kb. Persze ha egyáltalán látsz hirdetést és egy őstehetség vagy benne akkor simán lehet, de amúgy meg nem igazán, sőt mesterrel sem tudsz nagyon elhelyezkedni vele. Én úgy találtam munkát, hogy szerencsém volt.
2009. szept. 17. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Kár :S. Hallottam olyan véleményt is h a mastereseknek többet kell fizetni ezért szívesen alkalmaznak BAseket is. Újságban is olvastam h sok a túlképzett és inkább olyanokat keresnek akik nem annyira képzettek.

Arról nem is beszélve h a master kétszer annyiba kerül nekem meg arra nem igazán van pénzem :S. Így is több mint 200000 ft a félévi tandíjam ezt is elég nehezen tudjuk fizetni. nemhogy még a 440000-et :S

2009. szept. 17. 21:02
 3/5 anonim ***** válasza:
Nem tudom hány éves vagy, meg abból, hogy fizetned kell arra következtetek, hogy még megvan a 12 államilag támogatott féléved. Ha nem találsz munkát próbáld meg beadni a jelentkezésedet államilag támogatottra és egy olyan szakra, amivel több esélyed lesz az elhelyezkedáshez. Sok sikert!
2009. szept. 17. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Másodéves... sajnos az a baj h nem lett annyi pontom az érettségin h államira felvegyenek. Másik nagy gond meg h reál tárgyakból nem igazán vagyok a topon szal csökkennek a lehetőségeim. Nem vagyok buta ember de így h reál dolgok kilőve + még azért válogatós is az ember h mi érdekelné és arra is gondolni kell h mi az amiből majd talán a jövőben el tudja tartani a családját hát nehéz...