Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Melyik film egyetem a legjobb...

Melyik film egyetem a legjobb magyarországon?

Figyelt kérdés
Szeretnék a film szakmában elhelyezkedni és szükségem lenne egy jó egyetemre magyarországon. En romániai diák vagyok és ha tudtok valamit arról, hogy mennyire romlanak az esélyeim így, hogy külföldről szeretnék bejutni akkor várom a tanácsaitokat.

#egyetem #filmszak
2013. júl. 7. 13:05
 1/6 anonim ***** válasza:

Hát.. nálunk csak egy van, a Színház - és Filmművészeti Egyetem Budapesten.

Szerintem nálatok Kolozsváron jobb a képzés.

2013. júl. 7. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Illetve na, itthon is nagyon jó, de a Sapientiáról is jókat hallottam.
2013. júl. 7. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Budapesten a BKF-en is vannak filmes képzések, és egyre elismertebb az intézmény a szakmában, van kameraman szak, mozgóképkultúra és médiaismeret szak, illetve után ugyanott tudsz továbbmenni mesterképzésre is, filmoperatőr művész, vagy mozgóképművész mesterszakra:

[link]

2013. júl. 8. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!


Nállunk nem igazán dicsekednek a Sapientiás filmművészeti egyetemmel aztmondják, hogy a Bábes sokkal jobb, de ott a mesterit csak románul lehet elvegezni, és igazábol en inkább vágo szakra szeretnék jelentkezni és ha jol tudom ott az nincs de még ennek utánna fogok járni.


A helyzet az, hogy engem Budapest jobban is vonz és szeretnék beszelni pár olyan emberrel aki a SZFE-n végzett vagy a Budapest Film Academy-n, ha esetleg tudtok ilyen személyeket és segítenétek elérni őket azt nagyon megköszönném.

2013. júl. 27. 19:48
 5/6 anonim ***** válasza:
Igazából film szak van a Pécsi Tudományegyetemen belül is...Vőlegényem öccse oda jár.
2013. okt. 21. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza: