Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Erdélyi diák vagyok, viszont...

Erdélyi diák vagyok, viszont tanulmányaimat Budapesten szeretném folytatni. Olyan egyetemek/föiskolák érdekelnek amelyek média és kommunikáció szakkal rendelkeznek. Föleg azok, ahol van államilag támogatott helyek is vannak. Mik a lehetöségeim?

Figyelt kérdés
2009. nov. 5. 17:22
 1/5 anonim ***** válasza:
Ha nem vagy magyar állampolgár, akkor csak fizetősre jelentkezhetsz, viszont kaphatsz ösztöndíjat. A média és a kommunikáció szakot nem javaslom, mert telített a piac.
2009. nov. 5. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
egy baranom is ilyen szakon van az Eltee.n ..fizetestelen...ha nem ez a szak akkor mit javasolnak? ujsagiro szeretnek lenni.esetleg riporter.imadom az ijen dolgokat.suliujsagot is en szerkesztem ..
2009. nov. 6. 05:25
 3/5 anonim ***** válasza:

Én erre a szakra járok a PTE-n. Amúgy van ilyen szak Debrecenben is, meg asszem a Pázmányon is. Én szeretem. Azt nem mondanám, hogy telített a piac, csak egyáltalán ne vegye senki biztosra, hogy kommunikátor diplomával ő majd újságíró lesz vagy riporter. Viszont nagyon sok dolgot lehet csinálni ezzel a végzettséggel. Pont most volt a héten a media konferencia 2009, Debrecenben, én nagyon sok hasznos ötletet kaptam az elhelyezkedéshez, és úgy egyáltalán ahhoz, hogy mit is kezdhetek a diplomámmal.


Amúgy ha pontosan meg akarod tudni, hogy hol van ilyen szak, akkor nézd meg a felvi.hu-t.

2009. nov. 8. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Előző vagyok. Csak annyit szeretnék még hozzáfűzni, hogy ha komolyan ezzel szeretnél foglalkozni, akkor figyelj kicsit jobban a helyesírásodra (pl. "ijen"). Nem kötekedésből írom ezt, hanem építő szándékkal.
2009. nov. 8. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
köszi.pl mi mást tudok csinalni a kommunikátpr diplomával?
2009. nov. 8. 16:26

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu