Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Van köztetek olyan aki amikor...

Van köztetek olyan aki amikor iskolába járt, általános, gimi, nem vett részt a tornaórákon mert igazságtalannak érezte hogy másokkal fizikailag összehasonlítsák, osztályozzák?

Figyelt kérdés

ha nincs mi a véleményetek egy olyan gyerekről aki max megjelenik, de nem vesz részt rajtuk?


ugyanis bántja az hogy fizikai veleszületett teljesítő képességét mérik össze másokéval, és ezt akarják leosztályozni. ezáltal bizonyítványt állítani ki arról, hogy mennyit is 2 "ér".


én ilyen voltam. a szüleim miatt nem mert megbuktatni a tanár mert tudta hogy anyám szakmailag tökreteszi, apám meg testileg ( anyu kapcsolatai polgármesteri szinten van, apum meg hivatásból erős ember)


mellesleg most már egyetemista hallgató vagyok, és jó felé haladok. de sosem bírtam elviselni hogy engem a fizikai erőnlétem alapján valaki is megítéljen. lehet nem vagyok erős, és nagy, de van eszem. és azzal akarok érvényesülni.


2014. szept. 20. 22:10
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
84%

"fizikai veleszületett teljesítő képességét mérik össze másokéval"


- Vagy nem. Ismerek egy pár tornatanárt, de senki sem a veleszületett teljesítőképességet méri össze a másikéval, hanem a szorgalmat. Egyébként mi van a többi tantárggyal? Talán mindenki ugyanolyan szépen rajzol születésétől fogva? Vagy ugyanolyan jól tudnak fejben számolni?


A szüleid jól elkényeztettek.

2014. szept. 20. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
71%
Hozzáteszem: a tornaóra célja nem az összemérés, hanem hogy mozogjon a gyerek (legalább akkor). Ehhez persze szükséges lehet az osztályzat, különben nem veszik komolyan.
2014. szept. 20. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim ***** válasza:
71%