Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Mi a véleményetek a Jaschik...

Mi a véleményetek a Jaschik művészetiről?

Figyelt kérdés

Tényleg a suli ¾e cigizik?

Mennyire befogadóak a diákok?

Hol vannak az osztálytermek?

Tanárok milyenek?

Reggeli, tízórai hogy van (ha van?)

Meg még ilyen általános infók érdekelnének:)



2015. aug. 20. 15:53
 1/2 anonim ***** válasza:
98%

Szia!


1. Tényleg a suli ¾e cigizik?

Sajnos igen... A fiúkét nem tudom, de a lány WC folyton bűzlik a cigarettafüsttől. Nem mintha az nem lenne elég, hogy a mosdók úgy néznek ki, mintha disznók járnának oda.


2. Mennyire befogadóak a diákok?

Általában ilyen téren elég készségesek. Legalábbis az én osztályom igen. Én például egy abszolút különc vagyok, és amióta diák vagyok, mindig is kiközösítettek. A Jaschikban befogadtak. :) Bár voltak ott is problémáim, kilencedikben az életemet megkeserítették, de az az én hibám volt, mert egy önző és flegma lány voltam. 10.-ben távol maradtam mindenkitől, és akkor senki sem bántott. Aztán 11.-ben úgy döntöttem, hogy nyitok feléjük, és egyből be is fogadtak. Az második félévtől kezdve már sokan jöttek oda hozzám poénkodni vagy segítségért. De más osztályokban is könnyedén sikerült rokon lelkeket találnom.


3. Hol vannak az osztálytermek?

Folytonos vándorlás van, nincs állandó terem. A három emeleten belül ide-oda kell császkálni, és inkább tantárgyak szerint van fixálva (pl. második emelet: magyar és történelem órák).


4. Tanárok milyenek?