Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Miért nem állítják vissza a...

Miért nem állítják vissza a testi fenyítést az iskolákban? én 16 éves diák vagyok, most elsős gimnazista és elegem van az osztályból.

Figyelt kérdés

cigiznek, isznak, hánynak és kinéznek amiért én nem. ráadásul össze vissza dugtak a gólyatáborban és a tanár LESZARJA. Szerinte ha lenne egy olyan valaki aki elverné őket ha valami ilyet vagy más milyet csinálnak akkor nem lenne ilyen gond. a nagypapámat is elverték annak idején és már volt akkor minden és volt tisztelet meg egymással is normálisak voltak. Engem 12 évesen apám elvert szíjjal amikor elloptam egy csokit egyik barátom buzdítására. Napokig nem tudtam leülni és hetekig éreztem és még ki is maradtam egy napot az iskolából, de SOHA TÖBBÉ NEM LOPTAM.


Vagy lehet hogy velem van a gond? És rosszul gondlkozom? Csak próbálok felnőtt lenni.


Ui: Azért vagyok elsős 16 évesen mert oviban vissza maradtam egy évet és kint voltam egy másokat angliában.


16f


2016. ápr. 1. 19:05
1 2
 11/12 anonim válasza:
83%